تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

فرصت فروش مستقیم محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه در فروشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

فرصت عرضه مستقیم محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه در فروشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ فراهم شد

فرصت فروش مستقیم محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه در فروشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

با حمایت پارک فناوری پردیس فروشگاه محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه B2C شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور (محصولاتی که قابلیت فروش و ارائه خدمت به‌صورت مستقیم به استفاده کننده نهایی را دارند) در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس، با حمایت مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس، اینوتکس ۲۰۲۴ قصد دارد تا شرایطی را فراهم کند که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. فروشگاه محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه با هدف ایجاد بستری برای فروش و ارائه خدمات مستقیم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مصرف‌کنندگان نهایی این محصولات راه‌اندازی شده است.

متقاضیان حضور در این بخش از نمایشگاه می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی اینوتکس به آدرس inotechmart.inotex.com پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند. الزامات اصلی این محصولات، قابلیت فروش مستقیم در محل به مشتری و نهایی و نوآور و فناور بودن محصول یا خدمت است.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۶۲۵۱۲۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند. فروشگاه محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه نه تنها فرصتی برای معرفی و فروش محصولات این شرکت‌ها را فراهم می‌کند، بلکه با ترویج فرهنگ استفاده از فناوری‌های نوین در زندگی روزمره، سعی در افزایش آگاهی عمومی دارد.

سال گذشته در این بخش، شاهد فروش بیش از ۶۰ قلم کالا از مجموع ۲۴ شرکت با محصولاتی در حوزه‌های نانو، کودکان، سلامت، اپلیکیشن‌ها و… بودیم که منجر به فروشی بالغ بر ۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی این شرکت‌ها شد.

لازم به ذکر است که سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۴»، از ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه با بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده، ۴۵۰ غرفه‌دار و ۲۴ رویداد جانبی، بزرگ‌ترین گردهمایی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به‌شمار می‌آید و به دنبال تحقق اهداف شبکه‌سازی، همکاری و سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است.

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت در نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ ارائه می‌شود ثبت‌نام حضور در رویداد کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ آغاز شد «تامین مالی جمعی» اینوتکس، ابزاری برای شروع و تداوم فعالیت کسب‌وکارها مرحله نهایی رویداد ریسرچ پیچ در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود فرصت عرضه مستقیم محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه در فروشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ فراهم شد
آخرین اخبار منتشر شده
آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه‌جانبه علمی‌ و فناوری ایران است بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور افتتاح می‌شود دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول برگزار شد وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان‌هاست بخش خصوصی ستون فقرات اقتصاد کشور است بازدید امید سحرخیز معاون زیربنایی، تولیدی و اقتصادی بازرس ویژه رئیس‌جمهور از غرفه ایمیدرو زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف رأی بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه شناسنامه‌دار کردن نوآوری‌ها، رسالت مالکیت فکری است فرصت نمایشگاه ایران اکسپو برای تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان بخش کشاورزی حضور دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 پیگیری اتاق ایران برای بهبود محیط کسب‌و‌کار و تقویت تجارت ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» اعمال فیلترینگ در دیسکورد و مشکلات گسترده آن
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها