تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

المپیک برنامه‌نویسی پارک فناوری پردیس برگزار شد

المپیک برنامه نویسی پارک فناوری پردیس با عنوان پردیس کد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، المپیک برنامه‌نویسی پارک فناوری پردیس با عنوان پردیس کد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این المپیک 100 تیم برتر مرحله مقدماتی، طی مسابقه ای در قالب 7 سوال، حل مسائل الگوریتمی را دنبال کردند. چالش اصلی این مسابقه طراحی الگوریتم مناسب برای پاسخگویی به سوالات بود. همچنین استفاده از تمامی زبانهای برنامه نویسی در این مسابقه آزاد بود.

در پایان این مراسم تیم Ballmer Peak رتبه اول، تیم OnceUponATimeInForLoop رتبه دوم و تیم ALgARithEM رتبه سوم را کسب کردند.

جایزه تیم اول این رقابت لوح تقدیر و ۲۰ میلیون تومان، جایزه تیم دوم لوح تقدیر و ۱۵ میلیون تومان و جایزه تیم سوم لوح تقدیر و ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در اختتامیه این رویداد مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس در سخنانی با اشاره به سابقه ۲۲ ساله این پارک گفت: پارک های فناوری محل مناسبی برای فعالیت استارتاپ ها هستند.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارند و شرکت های دارویی و زیستی در رتبه بعدی قرار دارند.

صفاری نیا گفت: برگزاری رویدادهایی مانند پردیس کد علاوه بر آشنایی دانشجویان با فرصت های اشتغال، امکان جذب نخبگان در شرکت های بزرگ را فراهم می‌کند.

رییس پارک فناوری پردیس همچنین از مزیت های حضور شرکت ها در این پارک گفت و افزود: امکانات متنوع پارک های فناوری از یکسو و مقررات خاصی که دارند، فضا را برای فعالیت فناورانه در این پارک های فناوری فراهم کرده است.

در این مراسم همچنین احمد محمدزاده مدیرعامل شرکت نرم افزار و سخت ایران (نوسا) و فرشید اردوانی قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباط فردا، نکاتی از تجربیات خود در زمینه های مختلف بیان کردند.

نفرات تیم‌های برتر:

تیم اول: Ballmer Peak

علی صفری

سید امیر محمد شاهرضایی

علیرضا کشاورز

تیم دوم: OnceUponATimeInForLoop

علی شاه علی

پارسا علیزاده

علیرضا کاویانی

تیم سوم: ALgARithEM

عماد امام‌جمعه

آرین علوی رضوی راوری

علیرضا صمیمی

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
افتتاح تله پورت گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان در پارک فناوری پردیس 15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد رویداد جذب سرمایه تکنوست سلامت استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها