تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر دیجی‌کالا

شرکت نوآوران فن‌آوازه

سرویس «من و دیجی‌کالا»و داستان همراهی مخاطبان این پلتفرم

«من و دیجی‌کالا» یکی از فصل‌های گزارش دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ است که داستان شخصی‌سازی‌شده همراهی کاربران با این پلتفرم را ارائه می‌دهد.

چهارمین گزارش عملکرد دیجی‌کالا به‌صورت آنلاین منتشر شد. «من و دیجی‌کالا» فصل اول این گزارش است که برای همه کاربران این فروشگاه اینترنتی در سراسر ایران نوشته شده. در این فصل کاربر می‌تواند همه خاطراتی را که در تمام این چند سال با این فروشگاه بزرگ ساخته‌، مرور کند. برای این کار کافی است از مرورگر خود وارد گزارش سال 1401 دیجی‌کالا شوید و نگاهی به این کارنامه بیندازید.

در نخستین صفحه این گزارش آنلاین تعداد روزهای عضویت افراد در این پلتفرم قابل مشاهده است. البته کاربران قدیمی دیجی‌کالا در ابتدا با عکس نخستین کالایی که از این مجموعه خریده‌‌اند، مواجه می‌شوند. البته بسته به تاریخچه‌ای که کاربر در دیجی‌کالا دارد و کالایی که ازین پلتفرم خریده‌، ممکن است دیگر آن کالا در این فروشگاه موجود نباشد.

پرسفارش‌ترین سال‌ خود را پیدا کنید

در صفحه بعدی این فصل، کاربران می‌توانند تعداد سفارش‌هایی را که تاکنون به ثبت رسانده‌اند، تعداد کالاهایی که دریافت کرده‌اند و همچنین سفارش‌هایی را که در سال گذشته با پروفایل آن‌ها انجام شده است، مشاهده کنند.

«فروشنده چند درصد خریدهایی که تاکنون از این پلتفرم کرده‌اید، دیجی‌کالا بوده است؟» در ادامه این فصل کاربر پاسخ به این سؤال را مشاهده می‌کند. متوسط قیمت هر سفارش در سال 1401 نیز عدد دیگری است که این گزارش در اختیار کاربر می‌گذارد. درواقع کاربر در این قسمت میانگین قیمت سبدهای خرید خود در سال گذشته را مشاهده می‌کند. همچنین در این گزارش، مبدأ کالاهای خریداری‌شده توسط کاربر نیز به او نشان داده می‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های این فصل از گزارش سال گذشته دیجی‌کالا، مجموع تخفیفی است که کاربر طی روزهای همراهی با این مجموعه دریافت کرده‌. البته عکس و تاریخ خرید کالایی که کاربر برای آن مشمول بیشترین تخفیف شده‌ هم در این گزارش قرار داده شده است.

یکی دیگر از مباحث فصل «من و دیجی‌کالا» درباره گروه کالایی است که کاربر بیشترین خریدهای خود را از آن انجام داده؛ جزئیاتی درباره پرکالاترین سفارش، گران و ارزان‌ترین کالا و سریع‌ترین سفارشی که تحویل گرفته است. همچنین کاربران می‌توانند داستان خود را در اینستاگرام با سایر دوستان‌ خود نیز به اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید از اینجا داستان همراهی‌ خود را با دیجی کالا را بخوانید و در قرعه‌کشی یک گوشی s23 سامسونگ شرکت کنید.

اتاق خبر دیجی‌کالا

شرکت نوآوران فن‌آوازه

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها