تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 22 اردیبهشت 1403

اتاق خبر دیجی‌کالا

شرکت نوآوران فن‌آوازه

با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»

«لبخند به خانه می‌رسد»، شعار تازه برند دیجی‌کالا

با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است.

شعار دیجی‌ کالا تغییر کرد

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی دیجی‌کالا، شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است. دیجی‌کالا در این سال‌ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب‌وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می‌نشیند نمایان می‌کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی‌کالا نیز حضور داشته است.

بیلبوردهای دیجی‌کالا در اسفند ۱۴۰۲

 

«لبخند به خانه می‌رسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجی‌کالا و تغییرات تازه در استراتژی‌های آن انتخاب شده است. شعار دیجی‌کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می‌گذارد، هویت و داستان برند را به‌سادگی برای او روایت می‌کند. به نظر می‌رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده‌تری در استراتژی‌های ارتباطی دیجی‌کالا باشیم.

 

 

اتاق خبر دیجی‌کالا

شرکت نوآوران فن‌آوازه

آخرین اخبار منتشر شده
مراکز نوآوری، مسیر هوشمندسازی را هموار می‌کنند شب‌نشینی فعالان اقتصاد دیجیتال در اینونایت رابطه مستقیم افزایش هزینه‌‌های مواد غذایی با تلاش برای سالم‌خواری آغاز همکاری مشترک هلال احمر و اسنپ‌دکتر اهمیت ویژه صنایع خلاق در گسترش تعاملات فرهنگی در مقیاس بین‌المللی افتتاح مرکز پردازش شاپ ام‌آی‌تی در تهران بازگشت به هنر تاریخی زیستن در بحران و قرار در بی‌قراری؛ ناجی ایران امروز پرو لباس با هوش مصنوعی، راه‌حلی برای خرید آسان پوشاک در اینترنت افزایش سهم صنایع خلاق در اقتصاد با رویداد مانوین  ۱۰ شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان در اینوتکس ۲۰۲۴ گذر از رویای تک‌شاخ به واقعیت غزال فناوری با برنامه بنیان‌گذار موثر ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال یک میلیارد دلار قرارداد بین وزارت نفت و دانش‌بنیان‌ها منعقد شد قشم یک جزیره نو آور و فناور است اولین شهرک نوآور و هوشمند شیلات و گلخانه‌ای در اینوتکس ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها