تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

با حضور‌ مدیران بازرگانی ۸ شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی در پارک فناوری پردیس برگزار شد؛

سمینار تخصصی اصول بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

سمینار بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور با حضور‌ مدیران و کارشناسان بازرگانی، زنجیره تأمین و عملیات ۸ شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی به میزبانی شبکه فن‌بازار ملی ایران در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، سمینار بازرگانی و تأمین کالا صنعت نفت گاز و پتروشیمی کشور با حضور‌ مدیران و کارشناسان بازرگانی، زنجیره تأمین و عملیات ۸ شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این سمینار که شرکت‌های نفت و گاز پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس، پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، پتروشیمی پارس، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مبین انرژی خلیج‌فارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حضور داشتند، بیش از ۸۰ نشست تجاری و B2B بین شرکت‌کنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

حضور ۲۵ شرکت دانش‌بنیان، تولیدکننده داخلی و تأمین‌کننده تجهیزات و قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور، ارائه ۱۰ موضوع تخصصی حوزه بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت گاز و پتروشیمی و بررسی ۵ نیاز حوزه‌های فناورانه صنعت نفت از دیگر برنامه‌های این نشست 2 روزه بود.

امین ‌خواجه‌ئیان، مدیرعامل شرکت شتاب‌دهندگان بازار پارس (کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای بوشهر) و دبیر اجرایی سمینار، بهبود فرایندهای بازرگانی با صنعت نفت، افزایش توان رقابتی شرکت دانش‌بنیان و سازندگان داخلی، تقویت زنجیره تأمین در شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاهی و ارتقا، توسعه و عمق‌بخشی تولید داخلی قطعات و تجهیزات موردنیاز صنعت نفت را از اهداف برگزاری این نشست برشمرد.

او با اشاره به برگزاری این سمینار توسط شرکت شتاب‌دهندگان بازار پارس و با همکاری پارک فناوری پردیس و پارک فناوری خلیج‌فارس، از معرفی ۲۰ محصول و خدمت نوآورانه شرکت‌های تولیدکننده و دانش‌بنیان‌ و‌ بازدید از ۲ شرکت و آزمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس خبر داد.
خواجه‌ئیان همچنین از بحث و تبادل نظر پیرامون اصول بازرگانی و بازاریابی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران، مدیریت قراردادها و معاملات شامل دعاوی، تضامین، تعدیل، فصل و خاتمه و قوانین و مقررات معاملات بخش دولتی و خصوصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این نشست خبر داد.

 

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
افتتاح تله پورت گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان در پارک فناوری پردیس 15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد رویداد جذب سرمایه تکنوست سلامت استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها