تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

دوره ‌های آموزشی با محوریت توسعه تجارت در اتاق بازرگانی
موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران برگزار می‌کند:

دوره‌های آموزشی با محوریت توسعه تجارت

دوره ‌های آموزشی با محوریت توسعه تجارت در اتاق بازرگانی

اتاق بازرگانی تهران در ادامه برپایی دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی اعضا دو کارگاه آموزشی با عناوین «دعاوی حقوق بانکی» و «آشنایی با کارکردهای سامانه افق در سامانه جامع تجارت» و همچنین دوره‌های آموزشی آنلاین «مکالمه و مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی»،«حمل و نقل و لجستیک بین المللی» و سمینار آموزشی «بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های ایرانی در غرب آفریقا» را در نوبت برگزاری قرار داده است.

کارگاه آموزشی آنلاین دعاوی حقوق بانکی

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی تهران،‌ کارگاه آموزشی آنلاین «دعاوی حقوق بانکی» در هفدهم مهرماه از ساعت 17 الی 20 برگزار می‌شود و تبیین نکاتی درباره تبدیل ارز در قراردادهای مشارکت مدنی( در تامین مالی بین المللی)، بررسی فروض قراردادهای مرتبط، قوانین و مقررات حاکم و بررسی رویه قضایی دادنامه های دادگاه های بدوی و تجدیدنظر از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

دوره آموزشی آنلاین مکالمه و مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی

آغاز دوره آموزشی آنلاین مکالمه و مکاتبات بازرگانی نیز از 22 مهرماه بوده و روزهای برگزاری آن شنبه‌ها و سه‌شنبه ها از ساعت 18 الی 20 خواهد بود.

ارتباطات بازرگانی، خواندن متون بازرگانی، لغات و گرامر مرتبط، ایمیل‌های بازرگانی، بازار جهانی، ریسک‌پذیری، مدیریت بحران و ارتقا مالی به عنوان سرفصل‌های آموزشی این دوره تعیین شده و لازم است، توضیح داده شود که سطح مورد نیاز شرکت در دوره Intermediate است.

دوره آموزشی آنلاین حمل و نقل و لجستیک بین المللی

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی آنلاین حمل و نقل و لجستیک بین‌المللی را از 22مهرماه شروع کرده و روزهای برگزاری آن شنبه ها از ساعت 17 الی 20 خواهد بود.

سرفصل‌های آموزشی این دوره، شامل موضوعاتی چون اینکوترمز و نقاط انتقال ریسک، روش های حمل کالا در تجارت بین‌الملل، آشنایی با اسناد حمل، روش‌های بسته بندی کالا، مسیرهای حمل کالاهای وارداتی و صادراتی، آشنایی با اصطلاحات رایج در حمل بین‌الملل و انتخاب روش حمل متناسب با روش پرداخت، خواهد بود.

کارگاه آموزشی آنلاین آشنایی با کارکردهای سامانه افق در سامانه جامع تجارت

روز برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین آشنایی با کارکردهای سامانه افق در سامانه جامع تجارت، 24 مهرماه است که در ساعات 16 الی 20 برگزار می‌شود. در این کارگاه، مبانی حقوقی الزام به ثبت در سامانه، نحوه ثبت سفارش۵۰۰ هزار دلار بدون رعایت سابقه و سقف در سامانه، کالاهای مشمول ثبت در سامانه افق، اظهار ورود، اظهار خروج، اظهار تولید واظهار حق العمل کاری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های ایرانی در غرب آفریقا

موسسه آیتک با همکاری مرکز داوری اتاق بازرگانی تهران، نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های ایرانی در غرب آفریقا را هم برگزار می‌کند.

این نشست در روز دوشنبه 24 مهرماه از ساعت 9 الی 13 در ساختمان شماره 3 اتاق تهران واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه میرزاحسنی، پلاک 18 برگزار می‌شود. در این سمینار، حمیدرضا علومی یزدی رئیس مرکز داوری اتاق تهران، رامین حریری و کوروش شاملو به سخنرانی می‌پردازند و اهمیت تجارت فرامرزی و سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی، اهمیت آفریقای غربی برای مشاغل بین‌المللی، چارچوب قانونی و فضای سرمایه‌گذاری، شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری  و ایجاد روابط تجاری قوی را تبیین می‌کنند.

علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این کارگاه‌ها و دوره‌‌های آموزشی را دارند، برای ثبت‌نام باید به قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) در سایت موسسه آموزش به آدرس https://itecc.tccim.ir/ مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. همچنین برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

آخرین اخبار اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها