تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پرداخت الکترونیک پاسارگاد

بازدید مدیران پرداخت الکترونیک پاسارگاد از شرکت اندیشه نگار

بازدید مدیران پرداخت الکترونیک پاسارگاد از شرکت اندیشه نگار

بازدید مدیران پرداخت الکترونیک پاسارگاد از شرکت اندیشه نگار

معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به همراه تیمی از مدیران ارشد این مجموعه طی روزهای گذشته از زیرساخت و امکانات خط تولید دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت اندیشه‌‌نگار پارس بازدید کردند.

یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ اندیشه‌نگار پارس، شرکت صنایع پیشرفته سهند با نام تجاری «سهند» است که با هدف تحقیق، توسعه و تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام تأسیس شده است. در شش‌ ماه گذشته با برند «سهند» دو خط تولید دستگاه‌های کارت‌خوان اندرویدی و لینوکسی با ظرفیت تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان در طول سال، راه‌اندازی شده است.

امکان سفارشی‌سازی به لحاظ امنیت و رنگ منحصر به هر شرکت و چاپ لوگوی اختصاصی و قابلیت‌های مختلف به انتخاب مشتری از مزایای این دستگاه‌های کارت‌خوان تولیدی است. نکته حائز اهمیت در خصوص این کارت‌خوان‌ها، کلیدهای امنیتی است.

کلیدهای امنیتی این قابلیت را به مشتری می‌دهند که اپلیکیشن بانکی آنها فقط روی دستگاه‌های کارت‌خوان هر شرکت قابل دسترسی باشد؛ به دنبال این ویژگی هر یک از مشتریان کلیدهای مخصوص خود را خواهند داشت. همچنین گفتنی است بر اساس این قابلیت چنانچه دستگاه کارت‌خوان به هر دلیل غیرعادی باز شود، دستگاه به حالت تمپر درمی‌آید و هیچ اپلیکیشن بانکی تحت هیچ شرایطی روی آن دستگاه قابل دسترس نخواهد بود.

شرکت اندیشه‌نگار پارس از سال ۱۳۷۰ در صنعت فناوری اطلاعات و بانکداری فعالیت کرده و در زمینه امنیت، مشاوره، تأمین تجهیزات، نصب، راه‌اندازی، پیکربندی و همچنین پشتیبانی و نگهداری مراکز داده در پروژه‌های ملی و بانکی ارائه خدمت می‌کند. همچنین این شرکت در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه هشتم در گروه خدمات بازرگانی در بیست‌وپنجمین همایش شرکت برتر ایران IMI-100 شد.

منبع

اتاق خبر پرداخت الکترونیک پاسارگاد

آخرین اخبار منتشر شده
محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها