تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پرداخت الکترونیک پاسارگاد

پرداخت الکترونیک پاسارگاد تقدیر نامه سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد

تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به پرداخت الکترونیک پاسارگاد رسید

پرداخت الکترونیک پاسارگاد تقدیر نامه سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد

در بیست‌و‌یکمین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد با ارزیابی کارشناسان خبره، موفق به دریافت گواهی سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

به گزارش تریبون‌‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، این جایزه هر ساله با اهدافی نظیر ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌ها، تشویق بنگاه‌ها برای اجرای خودارزیابی، شناخت نقاط قوت و قابل بهبود و ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات موفق بنگاه‌ها برگزار می‌گردد. از همین رو سازمان مدیریت صنعتی این جایزه را مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس «الگوی تعالی سازمانی» به شرکت‌های برتر اهدا می‌کند.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد که یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت کشور است، در حالی موفق به دریافت این جایزه شد که در سال جاری و در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر کشور نیز موفق به کسب عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» شد. همچنین کسب تندیس بلورین در ۳ دوره متوالی جایزه ملی مدیریت مالی ایران، دریافت گواهینامه چهار ستاره ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی و دریافت تندیس بلورین در هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت از دیگر دستاوردهای این شرکت در یک سال گذشته بوده است.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد با هدف خودارزیابی، شناخت نقاط قوت، توجه به نقاط قابل بهبود و در راستای افزایش کیفیت خدمات به ذی‌نفعان خود در این ارزیابی شرکت کرده تا در فضای رقابتی موجود، مسیر تعالی را طی کند. کسب گواهینامه سه ستاره این همایش گواهی است که این شرکت توانسته مطابق با معیارهای جایزه ملی تعالی سازمانی در راستای چشم‌انداز خود با ارائه راهکارها و محصولات هوشمند، علاوه بر بهبود کیفیت زندگی مشتریان خود، سیستم‌های نوین مدیریت را در فضای داخلی سازمان جاری سازی کند.

اتاق خبر پرداخت الکترونیک پاسارگاد

آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها