تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر مبین نت

شرکت ارتباطات مبین نت

آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز

آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز

آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز

عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها (FTTx) در شهر سقز استان کردستان توسط شرکت ارتباطات مبین‌نت آغاز شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، در راستای تعهد مبین‌نت به‌عنوان یکی از اپراتور‌های دارای پروانه UNSP برای ایجاد پوشش فیبر نوری برای ۳ میلیون خانوار در سطح کشور، این شرکت در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ عملیات حفاری و پیاده‌سازی شبکه فیبر نوری را در شهر سقز آغاز کرده است.

۳۱ شهر استان کردستان در فهرست شهر‌های تحت تعهد مبین‌نت قرار دارند که در حال حاضر عملیات اجرایی در شهر‌های سنندج و سقز آغاز شده و مذاکرات با دیگر شهر‌های این استان نیز در حال انجام است.

در عملیات فیبر نوری شهر سقز، ۴۹ هزار خانوار تحت پوشش اینترنت فیبر نوری قرار گرفته و ۷۳ کیلومتر حفاری در بستر این شهر انجام خواهد شد. با پیاده‌سازی این پروژه، ۷۰۰ میلیارد ریال سرما‌یه‌گذاری توسط مبین‌نت در این شهر صورت می‌گیرد.

مبین‌نت در حال حاضر در ۵ استان مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان و کردستان در حال انجام عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها (FTTx) می‌باشد و در تلاش است در راستای هوشمندسازی و با ایجاد شبکه فیبر نوری در شهرهای مختلف کشور، اتصال با سرعت 1000 مگابیتی را برای کاربران اینترنت محقق کند.

اتاق خبر مبین نت

شرکت ارتباطات مبین نت

آخرین اخبار منتشر شده
اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود ۱۶ کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث حضور دارند اثرات وضعیت اجتماعی کشور بر نرخ سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری حوزه معدن نمایشگاه «نشان ولایت»، در موزه بانک ملی ایران برگزار می‌شود تعطیلی شنبه هیچ مغایرتی با احکام اسلامی ندارد ۲.۹ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا عرضه شد آیین‌نامه رفع تعهدات ارزی اصلاح شد فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد با راه‌اندازی سامانه یکپارچه ثبت معاملات، واسطه‌ها از بازار خودرو حذف خواهند شد کارگروه دولت هوشمند جشنواره فاوا تشکیل شد امنیت و سلامت دو حوزه مهم سرمایه‌گذاری در کشور هستند
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها