تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اتاق خبر سیمیدکو

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

نشست سیمیدکو

طرح توسعه‌ای سیمیدکو برای تولید ۵ میلیون تن کنسانتره و گندله

نشست سیمیدکو

عضو هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد ضمن با بیان اینکه سیمیدکو طرح توسعه‌ای افزایش تولید کنسانتره و گندله به 5 میلیون تن با جدیت دنبال خواهد کرد بر اهمیت تشکیل کنسرسیومی متشکل از سرمایه‌گذاران برای استخراج سنگ تاکید کرد.

به گزارش تریبون نیوز، به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، جلسه هم‌اندیشی سرمایه گذاران پهنه صنعتی و معدنی سنگان با حضور محمدرضا موثقی نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در مجتمع سنگ آهن سنگان برگزار شد.

در این نشست محمدرضا پاکباز، عضو هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با بیان اینکه سیمیدکو به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران این پهنه صنعتی و معدنی همچنان مشتاق به سرمایه‌گذاری بیشتر و جدی‌تر در این منطقه است، گفت: طرح توسعه خود را با هدف افزایش تولید دو محصول کنسانتره و گندله از ۲.۵ به ۵ میلیون تن با جدیت دنبال خواهیم کرد.

پاکباز راه برون رفت از مشکلات فعلی سرمایه‌گذاران در منطقه معدنی سنگان را تشکیل کنسرسیومی متشکل از سرمایه‌گذاران برای استخراج سنگ دانست و افزود: عمده مشکلات سرمایه‌گذاران در این منطقه به تامین و استخراج سنگ مرتبط است و سیمیدکو با حمایت فولاد خوزستان و همراهی سایر سرمایه‌گذاران آمادگی کامل برای حضور و نقش آفرینی در این کنسرسیوم را دارد.

عضو هیات مدیره سیمیدکو، راهبری و نظارت ایمیدرو بر این کنسرسیوم برای توسعه متوازن سرمایه‌گذاری و تقویت فعالیت‌های اقتصادی شرق کشور را نیز ضروری دانست و بر اهمیت نقش ایمیدرو در این زمینه تاکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ و کلیدی در کشور به عنوان سهامدار عمده سیمیدکو نیز با نگاه توسعه متوازن منطقه‌ای و تقویت زیرساخت‌های موجود در شرق کشور نقش ویژه‌ای درپیشرفت طرح‌های توسعه این شرکت داشته است.

اقدامات کم‌نظیر سیمیدکو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و محیط زیست
محمدرضا پاکباز اقدامات سیمیدکو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و محیط زیست را کم نظیر دانست و افزود: این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و چندماه جلوتر از برنامه پیش‌بینی شده توانست در سال ۱۴۰۰ از بزرگترین پروژه زیست‌محیطی این منطقه یعنی طرح فیلتراسیون و آبگیری از باطله با ظرفیت بازچرخانی بیش از دو میلیون مترمعکب آب در سال بهره برداری نماید و بلافاصله عملیات اجرایی دومین طرح زیست محیطی در شهر خواف را با هدف تامین آب مصرفی کارخانجات آغاز کند.

پاک باز سرعت پیشرفت پروژه شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب خواف را قابل قبول دانست و افزود: همزمان با بهره برداری از این طرح عظیم زیست محیطی و با فائق آمدن بر مشکلات تامین آب و با توجه به نگاه منبع محور این شرکت در حوزه آب و انرژی، سیمیدکو آمادگی مشارکت و راهبری سایر پروژه های موجود در منطقه را با حمایت گروه تخصصی فولاد خوزستان دارد.

عضو هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های سیمیدکو در پهنه صنعتی و معدنی سنگان و شهرستان خواف و تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: کارنامه سیمیدکو در تمام جنبه‌ها در منطقه سنگان و شهرستان خواف روشن و درخشان است و تعامل و همراهی دو جانبه این مجموعه با مجتمع سنگ آهن سنگان نیازمند حمایت و همراهی همه جانبه ایمیدور در تقویت طرح های توسعه و تولید است.

محمد رضا موثقی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در ادامه با اشاره به راهگشا بودن پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده سیمیدکو، اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، توجه به محیط زیست و آب و انرژی را قابل تقدیر دانست.

 

 

اتاق خبر سیمیدکو

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها