تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری در خصوص رویداد گنجینه مطرح کرد؛

به دنبال برپایی تونل توانمندسازی و تواناسازی استارتاپ‌ها هستیم

رویداد استارتاپی گنجینه پردیس، رویدادی آموزش‌محور با رویکرد افزایش توانمندی استارتاپ‌ها در راستای جذب سرمایه است. این رویداد با حمایت پارک فناوری پردیس و تیم اجرایی شرکت کانی‌بوم در حال برگزاری است. طی فراخوان اعلام شده از سوی عوامل اجرایی این رویداد، تیم‌های استارتاپی، همچنین حوزه‌های فناوری مالی و بیمه، فناوری اطلاعات و ارتباطی، سلامت و تجهیزات پزشکی مورد پذیرش بودند و از تاریخ 1 شهریور تا 20 مهر، ثبت‌نام کرده و در این رویداد حضور پیدا کردند.

به گزارش تریبون‌نیوز، محسن علی‌اکبریان، رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، در خصوص اهداف این رویداد بیان کرد: «رویداد گنجینه پردیس با هدف برپایی تونل توانمندسازی و تواناسازی استارتاپ‌ها در راستای جذب سرمایه برگزار می‌شود. با استقرار تیم‌های استارتاپی مربوط به حوزه‌های اعلام شده، فرآیند استارنداردسازی آن‌ها تسهیل شده و در نهایت جریان‌سازی سرمایه‌پذیری از طریق ارائه به سرمایه‌گذاران محقق می‌شود.»

او ادامه داد: «تیم‌های منتخب به مدت شش هفته در پارک فناوری پردیس استقرار می‌یابند و طی کارگاه‌های برگزار شده و منتورینگ، با شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس و شعب آن، هم‌افزایی خواهند داشت.»

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس در خصوص سرمایه‌گذاران این رویداد توضیح داد: «سرمایه‌گذاران این رویداد شامل شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، شتابدهنده‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با پذیرش و همچنین تامین‌کنندگان بازار حضور خواهند داشت.»

حمید اسکندری، عضو کارگروه اجرایی شرکت کانی‌بوم در خصوص فعالیت کانی‌بوم در پارک فناوری پردیس تشریح کرد: «کانی‌بوم، کارگزار پارک فناوری پردیس است و در حال حاضر، دو رویداد دیگر همزمان با رویداد گنجینه پردیس که متمرکز بر جذب و تامین سرمایه برای استارتاپ‌ها است، در حال اجرا هستند. رویداد مسیر، رویدادی است که از طریق آن تیم‌های استارتاپی و نوآور می‌توانند به پارک فناوری پردیس ورود پیدا کنند و استقرار یابند. رویداد سوم، رویدادی دانش‌آموزی است که در خصوص دانش‌آموزان 14 تا 18 سال است. این رویداد به صورت 4 هفته و طی ده جلسه به صورت کارگاه و منتورینگ، به آموزش و ایده‌پروری این تیم‌ها، همچنین آموزش مسائل مالی و تکمیل بوم کسب‌وکار می‌پردازد.»

اسکندری در خصوص رویداد گنجینه پردیس ادامه داد: «در ابتدا 57 تیم شرکت کردند و بعد از مرحله غربال‌گری، 39 تیم باقی ماندند و در نتیجه حداقل 150 نفر شرکت‌کننده داشته‌ایم. تیم‌های حذف شده جزو حوزه‌های نامرتبط قرار داشتند. همچنین تیم‌هایی هم از سوی شرکت‌های سرمایه‌گذار معرفی شدند.»
او در خصوص مزایایی که شرکت‌کنندگان در این رویداد شامل می‌شوند توضیح داد: «برای شرکت‌کنندگان، 11 کارگاه آموزشی، شامل مباحث تدوین برنامه عملیاتی، تحلیل و استراتژی بازار، مکانیزم‌های حضور در بازار بین‌المللی، روش مذاکره و ارائه به سرمایه‌گذار و بسیاری از مباحث کاربردی دیگر ارائه می‌شود. همچنین بستر هم‌نشینی و شبکه‌سازی تیم‌های مختلف فراهم است.»

اسکندری ادامه داد: «همچنین برای تیم‌هایی که بنا به هر دلیلی موفق به حضور فیزیکی نشدند، دوره‌های آموزشی و جلسات منتورینگ را به صورت آنلاین ارائه می‌دهیم و در خصوص جلسات دمودی برای جذب سرمایه توسط شرکت‌های سرمایه‌گذار، از آن‌ها دعوت می‌کنیم تا حضور پیدا کنند و به ارائه تیم‌های خود به سرمایه‌گذاران بپردازند.»

او در پایان افزود: «این رویداد، اولین سری از سلسله رویدادهای گنجینه پردیس است و امیدواریم بعد از جذب سرمایه برای تیم‌ها، به برگزاری این رویداد در هر فصل بپردازیم.»

 

سوره پوراشرف

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
افتتاح تله پورت گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان در پارک فناوری پردیس 15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد رویداد جذب سرمایه تکنوست سلامت استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها