تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بانک سپه

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه ‌سال جاری

بانک سپه، رتبه برتر را در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی کسب کرد

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه ‌سال جاری

بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی و نیز رتبه دوم در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه پرداخت در مهرماه سال جاری شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک با کسب سهم 18.15 درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم بازار از کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت را در مهرماه سال جاری به خود اختصاص داد.

بانک سپه با کسب سهم 19.49 درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی و نیز سهم مبلغی 10.32 درصدی در زمره بانک‌های برتر در حوزه مبلغ تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی در شبکه پرداخت قرار گرفت. براساس این گزارش، این بانک با 11.44 درصد جایگاه دوم شبکه بانکی در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه پرداخت را در مدت مذکور کسب کرد.

بانک سپه همچنین موفق به کسب رتبه دوم بیشترین کارت برداشت تراکنش‌دار در شبکه پرداخت با سهم 11.53 درصدی و نیز جزو بانک‌های برتر صادرکننده بیشترین کارت اعتباری تراکنش‌دار، کارت هدیه و بن‌کارت تراکنش‌دار در مدت مذکور بوده است.

شاپرک در جدیدترین گزارش خود بانک سپه را با سهم 250.111 هزار تراکنشی در جایگاه نخست بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده و با کسب سهم 1.204.980 هزار تراکنشی نیز در جایگاه دوم بیشترین سهم از کل تراکنش‌های صنعت پرداخت کارتی در شبکه بانکی قرار داده است.

اتاق خبر بانک سپه

آخرین اخبار اتاق خبر بانک سپه
شعبه فیجیتال بانک سپه رونمایی شد ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان افتتاح شد مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید معرفی شد بانک سپه بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال 1403 معرفی شدند فاز یک مجتمع کشت و صنعت پاک افتتاح شد بانک سپه بیش از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد بانک سپه، رتبه برتر تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در دی ماه رونمایی از محصولات فناورانه بانک سپه، همزمان با دهه فجر اسامی نهایی برندگان جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه اعلام شد سند راهبری حقوقی بانک سپه رونمایی شد مدل تنظیم‌گری بانک مرکزی،‌ تعیین‌کننده مسیر تحول دیجیتال است بانک سپه، رتبه برتر را در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی کسب کرد بانک سپه بیش از 173 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد پرداخت بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها