تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر چارگون

اتاق خبر چارگون

آوات،‌ محصول جدید چارگون،‌ رونمایی شد
در رویداد «بازگشت به آینده» محقق شد؛

رونمایی از «آوات»، محصول تازه‌ شرکت «چارگون»

آوات،‌ محصول جدید چارگون،‌ رونمایی شد

شرکت «چارگون» در رویداد «بازگشت به آینده» از محصول جدید خود برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک رونمایی کرد. این محصول ابری، حاصل تجربه ۲۵ ساله شرکت «چارگون» در زمینه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری است.

به گزارش تریبون‌نیوز، در ابتدای این رویداد «شاهین طبری» رئیس هیئت‌مدیره چارگون به موج مهاجرت و افزایش ناامیدی در کسب‌وکارهای ایرانی اشاره کرد و گفت که آن‌ها به دنبال خلق محصولی برای اثرگذاری بهتر و بهبود سیستم اتوماسیون اداری بوده‌اند. فرزاد رحمانی، مدیرعامل این شرکت نیز اظهار داشت که از روزی که ۴ نفر بوده‌اند تا امروز که کارمندان این شرکت حدود ۴۵۰ نفر شده‌ است، باور داشته‌اند انسان تا وقتی می‌تواند تلاش کند، توانایی خلق نوآوری را دارد و این شرکت نیز سعی دارد با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، امید را در دل جوانان زنده نگه‌دارد.

مدیرعامل چارگون، تفاوت این شرکت با دیگر شرکت‌های فعال در زمینه اتوماسیون اداری را در طراحی محصول و محدود نبودن این محصولات عنوان کرد. رحمانی اظهار داشت برای سازمان‌هایی که فناوری اطلاعات را به‌عنوان زیرساخت انتخاب کرده‌اند، خلق ارزش و توسعه محصولات بر پایه فناوری‌های نوین اهمیت بسیاری دارد. او راز ماندگاری در جامعه نرم‌افزار را کیفیت دانست و توضیح داد که اگر محصولی از جدیدترین فناوری‌ها هم استفاده کند اما کیفیت خوبی نداشته باشد، در این بازار دوام نمی‌آورد.

شاهین طبری، رئیس هیئت‌مدیره چارگون نیز از برنامه‌های این شرکت نرم‌افزاری و سابقه طولانی آن سخن گفت. به گفته طبری، محصول «دیدگاه همراه» که نسل جدید «دیدگاه» است و شامل بیش از ۴۰ محصول تحت وب و اپلیکیشن موبایلی می‌شود را بسیاری از مدیران دارند و از آن استفاده می‌کنند. مدیرعامل این شرکت نیز توضیح داد در حال حاضر هزاران سازمان از محصولات و خدمات چارگون استفاده می‌کنند. او گفت:‌ «بیش از ۲ میلیون از کسانی که در سازمان‌ها کار می‌کنند از محصولات و خدمات ما بهره‌مند شده‌اند و شاخص رضایت مشتری ۹۲ درصد بوده است که با وجود تنوع مشتریانمان، رقم بالایی است.»

به گفته مدیرعامل چارگون، سهم بازار این شرکت در صنعت بانکی 46 درصد، در حوزه بیمه‌ها 57 درصد، در سازمان‌های مرتبط با بخش سلامت 72 درصد، سازمان‌های ملی 78درصد، دانشگاه‌ها 45 درصد، بازار سرمایه‌ 70 درصد و در صنایع مرتبط با حوزه دارویی، آرایشی و بهداشتی 75 درصد است.

رونمایی از محصول جدید شرکت چارگون در رویداد بازگشت به آینده و ارائه آماری از فعالیت‌هایشان

رحمانی در توضیحات خود به اندازه مخاطبان این شرکت B2B در زمینه نرم‌افزارهای اداری اشاره کرد و گفت که مخاطبان آن‌ها به شرکت‌های خیلی بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها به نحوی از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. او بر این باور است که جامعه هدف آن‌ها شرکت‌های کوچک نبوده است اما این شرکت‌ها هم به محصول تازه‌ای غیر از دیدگاه که جامعه هدفش شرکت‌های متوسط و بزرگ بوده نیاز دارند، به همین خاطر آن‌ها «آوات»‌ را راه‌اندازی کرده‌اند. شاهین طبری عنوان کرد که محصول دیدگاه بیش از ۴۰ نرم‌افزار دارد و به زودی محصولات مجموعه چارگون در حوزه هوش مصنوعی نیز ورود می‌کنند تا چالش‌های اتوماسیون اداری را برای ادارات برطرف کنند.

مدیرعامل این شرکت هم درباره تمرکز «آوات» بر کسب‌وکارهای خرد این‌چنین توضیح داد:‌ «کسب‌وکارهای خرد شاید از نظر اندازه سازمانی کوچک باشند، اما تعداد مخاطبان‌ها زیاد است و ما این طیف از مشتریان را با محصول آوات درگیر می‌کنیم و به آن‌ها خدمات می‌دهیم.»
در ادامه رویداد «بازگشت به آینده»، مهین محمدی، مدیر محصول آوات گفت که نام این محصول به کردی یعنی آرزو و آن‌ها می‌خواهند سرعت فرآیندهای اداری درکسب‌وکارهای کوچک و استارتاپی را با این محصول افزایش دهند. محمدی، چشم‌انداز آوات را ورود به حوزه‌های مالی، حسابداری و دریافت حقوق و مزایا عنوان کرد و گفت: «می‌خواهیم مراودات اداری را با ادبیات فناورانه بازطراحی کنیم و تمرکزمان بر خواسته‌ها و نیازهای مشتریان است.»

مدیران چارگون و محصول آوات به پرسش‌ها پاسخ دادند

پوریا بابایی، مالک محصول آوات نیز در ادامه این رویداد بخش‌هایی از ظاهر و عملکرد نرم‌افزار را برای حاضران شرح داد و در ادامه به گوشه‌هایی از تجربه مشتریان آوات اشاره شد. شهروز یوسفی، مدیر فنی آوات نیز محصولات آوات را از نظر فنی بررسی کرد و توضیح داد: «آوات را به نحوی طراحی کرده‌ایم که مزیت‌های مهمی از جمله توسعه‌پذیری (Scaling)، دسترسی‌پذیری (Availability) عملکرد مطلوب (Performance) و یکپارچگی (Integration) را برای مشتریان ایجاد کنند.» او در انتها به تشریح زیرساخت‌های ایجادشده برای حفظ امنیت (Security) پرداخت. در پایان این رویداد،‌ مدیران چارگون و محصول آوات این شرکت به سوالات خبرنگاران حاضر در رویداد «بازگشت به آینده» پاسخ دادند.

اتاق خبر چارگون

اتاق خبر چارگون

آخرین اخبار منتشر شده
محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها