تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر دیجی‌کالا

شرکت نوآوران فن‌آوازه

نکست‌شیفت؛ رویدادی با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک
دیجی‌‌‌کالا برگزار می‌کند؛

رویداد آموزشی «نکست‌شیفت» با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک

نکست‌شیفت؛ رویدادی با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک

اولین رویداد نکست‌شیفت با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک در تاریخ 25 بهمن 1402 برگزار می‌شود. امروزه با بالا رفتن انتظارات مشتریان و سازمان‌ها از مدیران ارشد عملیات، لجستیک، و زنجیره تأمین و همچنین چالش‌های متعدد زیرساختی، عملیاتی و استراتژیک، سازمان‌های پیشرو نه تنها باید به فکر حل چالش‌های امروزی باشند، بلکه نیاز دارند تا از نظر استراتژیک خود را برای توسعه، بهینه‌سازی و تغییرات آینده در عصر دیجیتال آماده کنند.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی دیجی‌کالا، از آن‌جایی که «دیجی‌کالا» به عنوان اولین مقصد خرید آنلاین یکی از بزرگترین زیرساخت‌های نوآور و فناور لجستیکی و توزیع سفارشات در خاورمیانه را در اختیار دارد، بر آن شدیم در «دیجی‌نکست» به عنوان «بازوی نوآوری گروه دیجی‌کالا»، محفلی برای گردهمایی بزرگان این صنعت فراهم کنیم تا به تسهیل انتقال دانش و تجربه در این زمینه کمک کنیم.

در این رویداد آموزشی علاوه بر انتقال تجربه و دانش اساتید کارآزموده این حوزه پیرامون فناوری‌های لجستیک و آینده تجارت الکترونیک، امکان تعامل و شبکه‌سازی با مدیران ارشد و افراد تاثیرگذار این صنعت فراهم آمده است. سخنرانان و مدرسان این رویداد آموزشی عبارتند از: سعید محمدی (هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه دیجی‌کالا)، فرزین فردیس (مدیرعامل هلدینگ سرآوانیما نامداری (مدیرعامل کارنامهمسعود طباطبایی (مدیرعامل دیجی‌کالا)، حسن دوست‌حقی (مدیرعامل شتابان شمال)، کاوه احسانی (معاون زنجیره ارزش زرین رویاامیر بغدادی (مدیرعامل مایرمنهلف)، علی مرزبان (معاون عملیات دیجی‌کالا)، امیر ختایی (استاد دانشگاه اتاوا)، مهدی شامی زنجانی (استاد دانشگاه تهران)، حامی طالبی (مدیرکل لجستیک دیجی‌اکسپرس)، محمد روهینا (مدیر فرآیند‌های ایران خودرومحسن شیخ سجادیه (استاد دانشگاه امیرکبیر)، آرمان نوری (مدیر ارشد زنجیره‌تامین آدورا طب).

در این رویداد آموزشی که با مشارکت اتاق بازرگانی تهران، انجمن تجارت الکترونیک تهران، پارک علم و فناوری تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی امیرکبیر ممکن شده است، به شرکت‌کنندگان با حمایت انجمن لجستیک ایران، گواهی حضور در دوره (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) اعطا می‌‌شود.

زمان برگزاری رویداد، ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه است. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره تماس 2842227- 021 بگیرند.

اتاق خبر دیجی‌کالا

شرکت نوآوران فن‌آوازه

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها