تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر جاب‌ویژن

جاب‌ویژن

ششمین نمایشگاه کار ایران در برج میلاد برگزار می‌شود

ششمین نمایشگاه کار ایران در برج میلاد برگزار می‌شود

ششمین نمایشگاه کار ایران در برج میلاد برگزار می‌شود

در نشست خبری ششمین نمایشگاه کار ایران که روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در برج فناوری شریف برگزار شد. محمد شریف‌خانی، رئیس نمایشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه، پویان دلاوری، دبیر اجرایی نمایشگاه کار و مقداد ولایی، مدیرعامل جاب‌ویژن در این نشست خبری درباره برگزاری این نمایشگاه گفت‌وگو کردند.

به گزارش تریبون‌نیوز، ششمین نمایشگاه کار ایران ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه در سالن‌های نمایشگاهی برج میلاد با حمایت باماکار شریف، جاب‌ویژن و وزارت صمت برگزار می‌شود. محمد شریف‌خانی، رئیس نمایشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه در این نشست خبری گفت که امسال ۷۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند و کارجویان می‌توانند کار مورد علاقه خود را از میان این شرکت‌ها پیدا کنند و به ارزیابی سازمان‌های محبوب خود بپردازند.

شریف‌خانی، همچنین به برگزاری مشاوره‌های رایگان و ایجاد فضایی مناسب برای شبکه‌سازی در این نمایشگاه خبر داد. او پیش‌بینی کرد که امسال ۱۴۰۰ موقعیت شغلی در این نمایشگاه وجود داشته باشد و کارجویان بتوانند با شرکت‌های فعال در حوزه‌های صنعت و فناوری اطلاعات ارتباط برقرار کنند.
رئیس ششمین نمایشگاه کار ایران اعلام کرد که در این نمایشگاه نیازمندی بازار کار شناسایی می‌شود. شریف‌خانی بر این باور است که جاب ویژن مرجعی برای‌ نمایشگاه کار است و با همکاری این شرکت یک فضای توسعه‌ای برای ارتباط میان کارفرمایان و کارجویان ایجاد شده است.

پویان دلاوری، دبیر اجرایی نمایشگاه کار درباره مزایای این نمایشگاه نیز گفت:‌ «نمایشگاه کار برای کارجو هزینه‌بر نیست و فقط از شرکت‌هایی که غرفه گرفته‌اند هزینه دریافت می‌شود؛ پس این فرصتی برای ارتباط‌‌سازی است. همچنین، کارجویان می‌توانند در بازی‌هایی که از طرف ستاد نمایشگاه برگزار شده شرکت کنند و مهارت‌های نرم خود را بسنجند و خودشان را محک بزنند.» دلاوری تاکید کرد: «سازمان‌ها نیز در نمایشگاه کار با یکدیگر رقابت می‌کنند برای آن‌که به‌ کارجویان نشان دهند که چقدر اتمسفر خوبی برای کار کردن دارند و مزایای خود را نشان دهند. در واقع نمایشگاه کار، موقعیتی برای سنجش سازمان‌هاست.»

مقداد ولایی، مدیرعامل جاب‌ویژن، با اشاره به این موضوع که تاکنون ۱۳ دوره نمایشگاه در دانشگاه شریف برگزار شده اعلام کرد که بخشی از این نمایشگاه‌ها در دانشگاه شریف و دیگر نمایشگاه‌ها خارج از این دانشگاه بوده‌اند و تاکنون دو دوره از نمایشگاه کار در اصفهان برگزار شده است. مدیرعامل جاب‌ویژن افزود: «سعی داریم انتخاب‌گر باشیم و به نظر من امسال متنوع‌ترین نمایشگاه کار را داریم؛ چون کارفرمایان از صنایع مختلفی مثل خودرو، پتروشیمی، کالاهای الکترونیکی، فناوری اطلاعات و دیگر حوزه‌ها هستند. امسال بیش از ۷۳ هزار سازمان از طریق جاب ویژن می‌توانند خودشان را به کارجویان معرفی کنند.»

سازمان‌هایی مانند گروه کوبل، ایرانسل، کروز، پلیمر آریا ساسول، زرین رویا، فناوران اطلاعات خبره، رستافن ارتباط، خوشگوار، همکاران سیستم، صافولا بهشهر، استیل البرز، نستله، مه‌بانگ، اکتوورکو، همراه اول، خانومی، حیات و نیلپر از شرکت‌های حاضر در ششمین دوره نمایشگاه کار ایران هستند.
لازم به ذکر است که نمایشگاه کار ایران به عنوان بزرگترین رویداد شغلی کشو، هر ساله میزبان بیش از 15 هزار کارجو است و در آخرین دوره از این نمایشگاه که در بهمن‌ماه سال 1401 برگزار شد؛ بیش از 50 هزار رزومه ظرف مدت سه روز توسط کارجویان حاضر در نمایشگاه برای بیش از هزار و 100 موقعیت شغلی ارسال شده است.

اتاق خبر جاب‌ویژن

جاب‌ویژن

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها