تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر زیپاد

اتاق خبر زیپاد

محمود رضا فرهادی گفت اولین نئوبانک اختصاصی کودک و نوجوان کشور به زودی راه‌اندازی می‌شود
مدیر سرویس‌های کودک و نوجوان بانک پاسارگاد در جشن تولد یک‌سالگی زیپاد خبر داد:

اولین نئوبانک اختصاصی کودک و نوجوان کشور به زودی راه‌اندازی می‌شود

محمود رضا فرهادی گفت اولین نئوبانک اختصاصی کودک و نوجوان کشور به زودی راه‌اندازی می‌شود

بانک پاسارگاد با هدف ایجاد نوآوری در خدمات مالی و آموزش مهارت‌‌های مالی به کودکان و نوجوانان، اپلیکیشن زیپاد و سرزمین هوشمند کیدزی را در سال گذشته راه‌اندازی کرده است. حالا پس از گذشت یک سال از عمر این محصول، والدین بسیاری در اکثر شهرهای ایران برای کودکان خود حساب دیجیتال افتتاح کرده‌اند تا علاوه بر آموزش پس‌انداز و مدیریت مالی، بتوانند پول‌توجیبی کودکانشان را مدیریت کنند و از جشنواره‌های متنوع این حساب‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش تریبون‌نیوز، جشن یک‌سالگی زیپاد با شعار «تازه اولشه»، روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در مجتمع فرهنگی دزاشیب برگزار شد. در جشن تولد این محصول که با حضور تعدادی از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان برگزار شد، درباره اهمیت یادگیری مهارت‌های مالی و وجود اپلیکیشن‌هایی مثل زیپاد صحبت شد.

محمودرضا فرهادی، مدیر سرویس‌های کودک و نوجوان بانک پاسارگاد (کیدزی)، در این مراسم توضیح داد که زیپاد، حساب دیجیتالی است که امکان ایجاد قلک‌های دیجیتال را برای کودکان فراهم می‌کند و آن‌ها می‌توانند پس‌انداز کردن را از کودکی بیاموزند. فرهادی، با اشاره به این‌که مخاطب هدف کیدزی کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال هستند، از والدین خواست که آموزش مهارت‌های مالی به کودکان را در اولویت خود قرار دهند. او همچنین گفت:‌ «هدف سرزمین هوشمند پاد و بخش کودک و نوجوان بانک پاسارگاد ایجاد فضایی امن و قابل اعتماد در حوزه‌‌های مالی و آگاهی‌رسانی در این بخش است.»

به گفته مدیر سرویس‌های کودک و نوجوان بانک پاسارگاد، یک سال از عمر پروژه کیدزی و بیش از ۶ ماه از راه‌اندازی اپلیکیشن زیپاد می‌گذرد و در همین مدت کوتاه استقبال خوبی از آن شده است. فرهادی بر این باور است که با استفاده از کیدزی، خانواده‌ها با کمترین هزینه بهترین خدمات را دریافت می‌کنند و قادر خواهند بود مهارت‌ها و سواد مالی را به کودکانشان بیاموزند.

نئوبانک اختصاصی کودکان و نوجوانان

مدیر سرویس‌های کودک و نوجوان بانک پاسارگاد در مراسم یک سالگی کیدزی اعلام کرد که آن‌ها به زودی محصولات دیگری را در حوزه‌های مالی کودکان و نوجوانان راه‌اندازی خواهند کرد. فرهادی، با توضیح این موضوع که آن‌ها در حال توسعه یک نئوبانک اختصاصی کودک و نوجوان هستند و به زودی این محصول به مرحله‌ی اجرایی می‌رسد، گفت:‌‌ «تلاش کرده‌ایم نوآوری را به محصولاتمان اضافه کنیم و در مسیر توسعه کیدزی قدم برداریم و امیدواریم اپلیکیشن بانکی مخصوص کودکان در کمتر از یکی دو ماه آینده نهایی شود و آن‌ها بتوانند از طریق این اپلیکیشن حساب بانکی خود را ببینند،‌ پول قرض بگیرند یا از والدینشان پول درخواست کنند.»

حمایت از نخبگان کودک و نوجوان

یکی از برنامه‌های یک‌سالگی زیپاد، گفت‌وگو با دو نوجوان مخترع بود. براساس آن‌چه در این برنامه اعلام شد بخش کودک و نوجوان بانک پاسارگاد از نخبگان حمایت می‌کند. همچنین، به بهانه تولد یکسالگی زیپاد، هدیه دعوت از دوستان در این اپلیکیشن افزایش یافت و کاربران این برنامه از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به‌ازای هر دعوت به اپلیکیشن ۶۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کنند.

در پایان، قرعه‌‌کشی جشنواره بهمن و اسفند حساب‌های دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد انجام شد و برندگان این قرعه‌کشی در مجموع ۵ میلیارد ریال جایزه دریافت کردند.

این قرعه‌کشی که در جشن تولد یکسالگی زیپاد انجام شد، ۳۷۸ برنده داشت که یک جایزه ۳۰ میلیون تومانی،‌ دوازده جایزه ۱۲ میلیون تومانی و ۳۶۵ جایزه یک میلیون تومانی را شامل می‌شد. در مجموع، زیپاد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به حساب برندگان این قرعه‌کشی واریز کرد.

گفتنی‌ است، نفر اول این قرعه‌کشی و برنده ۳۰ میلیون تومان جایزه از زیپاد، آرتین رهبری متولد سال ۱۳۹۰ بود. از نکات قابل توجه در این قرعه‌کشی، می‌توان به برندگانی اشاره کرد که فقط ۲ ماه یا ۱۰ ماه از عمر آن‌ها می‌گذشت و این موضوع نشان‌دهنده اعتماد کاربران به حساب‌های کودک و نوجوان زیپاد و توجه به‌ آینده مالی فرزندان از سوی والدین آن‌ها است.

 

پروانه حسین‌زاده

اتاق خبر زیپاد

اتاق خبر زیپاد

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها