تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر جاب‌ویژن

جاب‌ویژن

گزارش حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ جاب ویژن منتشر شد

جاب‌ویژن، گزارش حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ را منتشر کرد

گزارش حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ جاب ویژن منتشر شد

پلتفرم جاب‌ویژن، گزارش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ را در ۵۵۹ صفحه منتشر کرد. براساس آمارهای منتشر شده این پلتفرم کاریابی، ۸۰ هزار سازمان ایرانی و ۳ میلیون کاربر رجیستر شده در این پلتفرم وجود دارند. طبق این گزارش، سی‌ میلیون درخواست شغلی و ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در سال در جاب‌ویژن منتشر می‌شود.

این پلتفرم کاریابی و انتشار آگهی‌های شغلی، هر ساله گزارش حقوق و دستمزد را با استفاده از نظرسنجی و جمع‌آوری داده از بازار کار ایران منتشر می‌کند. گزارش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در نیمه دوم ۱۴۰۲ و نیمه اول فروردین ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار نفر تدوین شده‌ است.

براساس گزارش حقوق و دستمزد جاب‌ویژن در سال ۱۴۰۳، برنامه‌نویسان بیشترین میزان افزایش حقوق و پرستاران کمترین افزایش حقوق را داشته‌اند. همچنین، سطح ارشدیت را می‌توان اثرگذارترین عامل بر حقوق دانست که می‌تواند میانه حقوق افراد را تا ۳ برابر افزایش دهد. پیش‌بینی شده که حقوق مدیران در سال ۱۴۰۳، سه برابر حقوق کارکنان خواهد بود.

dastmozd-hoghoogh-1403

طبق مقایسه میزان افزایش حقوق افراد در شهرهای مختلف، حقوق کارکنان بخش خصوصی در تهران ۳۰ درصد بیشتر از سایر شهرهاست و میانه حقوق افراد در شهرهای بزرگ و کوچک تفاوت چندانی با هم ندارند.

شاخص‌ های افزایش حقوق ۱۴۰۳

 

در این گزارش، به این موضوع اشاره شده که دانشگاه کمترین میزان تاثیر را در افزایش حقوق افراد گذاشته است.

شاخص دانشگاه های مختلف در حقوق و دستمزد ۱۴۰۳

 

در ادامه این گزارش، میزان رشد دستمزدها، میانگین حقوق درخواستی و بخش متغیر یا غیر ثابت حقوق در رشته شغل‌های مختلف به تفکیک تهران و سایر شهرها مورد بررسی قرار گرفته است. به‌عنوان مثال، میانگین حقوق درخواستی دبیران و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۳، یازده میلیون تومان در تهران، ۹.۹ میلیون تومان در شهرهای بزرگ و ۱۱.۶ میلیون تومان در شهرهای کوچک است.

حقوق و دستمزد مشاغل مختلف به تفکیک شهر

با کلیک بر روی لینک گزارش حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ جاب‌ویژن، می‌توانید این گزارش را دانلود و مطالعه کنید.

اتاق خبر جاب‌ویژن

جاب‌ویژن

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها