تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
رئیس اتاق اصناف اصفهان عنوان کرد:

ترک اقدامات جزیره‌ای برای توسعه صنعت گردشگری ضروری است

ترک اقدامات جزیره‌ای برای توسعه صنعت گردشگری ضروری است
در 12 خرداد 1403 ساعت 11:13 ق.ظ

رئیس اتاق اصناف اتان اصفهان در جلسه رونق گردشگری اصفهان که به میزبانی اتحادیه حرفه‌ای هتل‌داران اصفهان تشکیل شده بود، گفت: «با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر اصفهان در حوزه گردشگری، جایگاه کنونی شایسته این شهر نیست.»

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی اتاق اصناف ایران، محمد نمکی‌زاده افزود: «با وجود اینکه برگزاری چنین جلساتی باید از زودتر از این موعد برگزار می‌شد، اما اکنون نیز دیر نشده و امید است با تعاملاتی که وجود دارد و با توجه به دغدغه همه متولیان این حوزه بتوانیم موانع و چالش‌های موجود را رفع و به رونق گردشگری اصفهان کمک کنیم.»

به گفته رئیس اتاق اصناف اصفهان، متاسفانه سازمان‌های مختلف و ادارات و متولیان حوزه گردشگری در اصفهان در سال‌های گذشته به‌صورت جزیره‌ای عمل کرده‌اند و این روند شایسته شهری مانند اصفهان نیست. بنابراین اگر این رویه ادامه داشته باشد، توسعه گردشگری اصفهان محقق نخواهد شد. نمکی‌‌زاده، معتقد است باید برای هر ارگان و سازمانی که قصد فعالیت در این حوزه را دارد، شرح وظیفه مشخصی تعیین شود.

لازم به ذکر است که جلسه رونق گردشگری اصفهان با هدف تدوین برنامه ویژه گردشگری تعطیلات آخر هفته و سپس با هدف مرتفع‌سازی مسائل توسعه صنعت گردشگری با حضور متولیان و فعالان اصلی این حوزه در محل هتل آسمان و به میزبانی اتحادیه حرفه‌ای هتل‌داران اصفهان برگزار شد.

 

https://triboon.news?p=43722