تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

بیانیه شتابدهنده کارا درباره مواضع تیوان
بیانیه کارا درباره تعطیلی تیوان

شتابدهنده کارا به مواضع تیوان واکنش‌ نشان داد

بیانیه شتابدهنده کارا درباره مواضع تیوان

شتابدهنده کارا نسبت به مواضع و گفته‌های مدیر باشگاه کارآفرینی تیوان واکنش نشان داد. مدیران این شتابدهنده  با ارسال بیانیه‌ای به تریبون‌نیوز موضع‌گیری کردند.

در این بیانیه ادعاهای مدیران تیوان در خصوص کارشکنی‌های کارا و عدم پایبندی به قرارداد طرفین کذب دانسته شده است. همچنین کارا علت عدم علاقه جهت تمديد قرارداد با تیوان را به دلیل نقض بخش‌هایی از قرارداد از جمله عدم پرداخت به موقع اجاره‌بها و کم اظهاری و بی نظمی های مالی بیان داشته است. در ادامه کارا مدعی شده است که برای کاهش مشکلات تیم‌های تیوان، مایل به بستن قرادادی جدید و جدا با تیم‌های مستقر بوده است که این مطلب را مسئولان تیوان به اطلاع آنها نرسانده‌اند. و البته چندین نفر از تیم های تیوان نیز همچنان در کارا مشغول به کار هستند.

مدیران کارا در این بیانیه گفته‌اند که به دلیل وجود مشکلات همکاری با تیوان، یک ماه پیش از پایان تاریخ قرارداد در اسفند ماه، طی نامه‌ای عدم تمایل به تمديد قرارداد و ادامه همکاری را به اطلاع مدیران تیوان رسانده‌اند.

مجموعه تیوان یک باشگاه کارآفرینی بود که از مدتی پیش با شتابدهنده کارا شروع به همکاری کرده بود. قرارداد همکاری این دو مجموعه در اواخر سال گذشته به پایان رسید، و طبعا میبایست طبق قرارداد تیوان از محل کارا جدا شود

“اما اختلاف طرفین تنها در یک بخش است چگونگی باز پرداخت ۶۷۰ میلیون تومان(بر اساس نامه رسمی تیوان) از دو میلیارد وام بلاعوضی ست که با وساطت کارا به تیوان تعلق گرفته است.”

البته طبق ادعای کارا و مشخصا این سهم در جهت راه اندازی و بهینه سازی فضای سوله جهت استفاده هر دو طرف مصرف گردیده است که تیوان از مذاکره جهت باز پرداخت این مبلغ به صورت منطقی سرباز می‌زند.

همچنین کارا در بخشی از این بیانیه می‌گوید که تیوان به جای پرداختن به مذاکره و علاقه به گفت‌وگو، روی به هیاهوی رسانه‌ای آورده است و با کمک دوستان خود سعی در وارانه جلوه دادن حقیقت دارد.

کارا درخصوص مسئله تخریب سازه‌های ساخته شده که از محل مبلغ اختلاف تهیه شده بود نیز گفته است که سعی شده برای جلوگیری از تخریب، مبلغ مناسبی جهت باز پرداخت به تیوان پیشنهاد شود اما مدیران تیوان درخواست مبلغ بسیار بیشتر و غیرمنطقی را داشته‌اند. در این بیانیه گفته شده است:«پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات و در شرایطی که حدود 140 نفر (از جمله 22 نفر از تیم های خود تیوان) در حال کار بودند، باز هم تیوان بجای مذاکره اقدام به قطع برق عمومی سوله، برش شاهراه اصلی ورودی و خروجی هواساز و تخریب بنا کرد.

مدیریت کارا درباره برخورد فیزیکی حراست این مجموعه عوامل تیوان و ممانعت از ورود او به مجموعه نیز نوشته است:«… پس از رفتارهای ناهنجار، برخورد فیزیکی با حراست و تخریب غیرمتعارف سازه‌های عمومی، برای جلوگیری از تخریب غیر قابل پیش‌بینی بیشتر و عدم آسیب به فضای کسب و کار تیم های حاضر، از ورود ایشان جلوگیری شد.»

شتابدهنده کارا معتقد است که تیوان با عملکرد نامناسب خود، از ادامه کار تیم‌های مستقر در سوله جلوگیری می‌کرده است. در پایان نیز مجموعه کارا رسانه‌ای کردن اختلافات توسط تیوان را یک نمایش بی حاصل دانسته و برای همه از جمله تیوان آروزی موفقیت و سعه‌ صدر کرده‌اند.

مدیریت تیوان در طی مصاحبه‌ای که با تریبون‌نیوز داشت، مدیران کارا را متهم به نقض قرارداد و عدم پایبندی به تعهدات خود متهم کرد.

متن کامل بیانیه کارا را از اینجا دانلود کنید:

بیانیه کارا درباره مواضع تیوان

 

همچنین بخوانید:

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها