تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اتاق خبر انجمن فین‌تک

انجمن فین‌تک ایران

امکان صدور اینماد اختصاصی برای صرافی‌های ارز دیجیتال

انجمن فین‌تک ایران

محمدمهدی فاطمیان، رییس هیات مدیره انجمن فین‌تک  از صدور نوعی اینماد اختصاصی برای صرافی‌های ارز دیجیتال خبر داد.

او در ادامه توضیح داد: با این اقدام مشکلات مربوط به دریافت درگاه پرداخت، انسداد درگاه پرداخت توسط دستگاه قضایی به علت نداشتن اینماد و… برطرف خواهد شد.

به گفته فاطمیان هفته آینده جلسه‌ای در خصوص اینماد صرافی‌های رمزارز در بانک مرکزی با حضور فعالان صنف برگزار و جزئیات مربوط به آن منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که پیش از این شاپرک در نامه‌ای به شرکت‌های پرداخت‌یاری بر الزام اخذ اینماد توسط درگاه‌های پرداخت تاکید کرده و بر اساس این الزام بنا بود که پایانه‌های اینترنتی فاقد اینماد از اواخر آبان‌ماه سال گذشته بسته شوند. با توجه به این الزام بعد از انتشار نامه شاپرک درگاه پرداخت برخی صرافی‌ها بسته شد.

حال با توجه به خبر صدور اینماد اختصاصی برای صرافی‌های رمزارز، فعالان این حوزه نسبت به ادامه فعالیت در اکوسیستم ارز دیجیتال ایران و اخذ اینماد بر درگاه پرداخت خود امیدوار شده‌اند.

منبع

اتاق خبر انجمن فین‌تک

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها