تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر دیجی‌نکست

مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا

تیم ایواسا
هم‌سرمایه گذاری دیجی‌نکست و هلثیو در استارتاپ ایواسا

تحولی در صنعت پزشکی تنها با فیلم سی ثانیه‌ای!

تیم ایواسا

تریبون‌نیوز/ استارتاپ ایواسا پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش تصویر است که تنها با ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای از چهره افراد، علائم حیاتی مثل ضربان قلب، نرخ تنفس و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند.

این استارتاپ که از شهریور 1400 با 4 نفر در کمپ استارتاپی دیجی‌نکست فعالیت خود را آغاز کرده است در حال حاضر با بیش از  10  نفر کار خود را ادامه میدهد. ایواسا در مسیر رشد و توسعه خود توانسته در راند اول جذب سرمایه از مجموعه دیجی‌نکست و هلثیو به صورت هم‌سرمایه‌گذاری جذب سرمایه کند.

زهرا روشن مدیرعامل ایواسا گفت:

این استارتاپ با توجه به اهداف بلند مدت خود یعنی  هوشمند و دسترس پذیر کردن امکانات پایش سلامت برای جامعه و کمک به ایجاد فرهنگ پزشکی پشیگیری در برنامه توسعه‌ای خود قصد دارد اندازه‌گیری سطح استرس و فشار خون را به سرویس خود اضافه و قصد دارد با جمع‌آوری پرونده‌های پزشکی، اختلال‌های قلبی را ارزیابی کنند.

او افزود حجم بازار سلامت دیجیتال ایران 1860 میلیارد تومان استه که مشاوره آنلاین و تجهیزات و سامانه هوشمند بیمارستان 45 درصد این بازار را تشکیل می‌دهند.

با توجه به امکان همکاری استارتاپ ایواسا با  مجموعه‌های مختلف مانند مشاوره‌های آنلاین پزشکی، آزمایشگاه‌های آنلاین، شرکت های بیمه، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها ما به دنبال تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی این بازار خواهیم بود و امیدواریم با سرمایه‌ی جذب شده از دیجی‌نکست و هلثیو بتوانیم بخش مهمی از این مسیر را با ایواسا طی کنیم. و همچنین ما سرمایه جذب شده در این راند را در راستای توسعه منابع انسانی، توسعه فنی محصول و بازاریابی سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

اتاق خبر دیجی‌نکست

مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا

آخرین اخبار منتشر شده
محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها