تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر هلدینگ تفتا

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با محمد فرجود مدیر هلدینگ تفتا در نمایشگاه الکامپ
مدیرعامل هلدینگ تفتا در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد:

عزم جدی هلدینگ تفتا برای حضور در اکوسیستم نوآوری

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با محمد فرجود مدیر هلدینگ تفتا در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ هلدینگ تفتا بازوی بانک تجارت در حوزه‌ی فناوری و نوآوری کشور محسوب می‌شود و مدتی است که در اکوسیستم نوآوری کشور فعالیت می‌کند. محمد فرجود، مدیرعامل این هلدینگ در خصوص حضور تفتا در نمایشگاه الکامپ 1402 به تریبون‌نیوز گفت: «نمایشگاه الکامپ پس از چند سال تاخیر برگزار شد و فرصتی شد تا فعالان این حوزه محصولات جدید خود را عرضه کنند و با سایرین ارتباط گیرند. ما هم با این سبک به عنوان هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کردیم. در این دوره هلدینگ و شرکت‌های تابعه در کنار هم حضور پیدا کرده‌اند. در تفتا هشت شرکت اصلی داریم به همراه یک شرکت سرما‌یه‌گذاری خطرپذیر به نام تکنوتجارت که در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری کشور فعالیت می‌کند. خوشبختانه استقبال بسیار خوب بود. فرصتی شد تا خود و فعالیت‌هایمان را به بازدیدکنندگان و سایرین معرفی کنیم و هم آشنا شویم با خیلی از شرکت‌های دیگر که می‌توانند همکاران ما محسوب شوند».

او همچنین افزود: «هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی ما چندین محصول خود را به نمایشگاه آورده‌ بودند. ما در حوزه‌ی خدمات اعتبار به کسب‌وکارها در زنجیره‌های کسب‌و‌کاری به‌ویژه در زنجیره‌ی تامین دو محصول ارائه کردیم. محصول اول اکوتام است و محصول دیگر از شرکت ایران کیش است. این محصول در زمینه‌ی اتصال زنجیره‌ی فروشنده با زنجیره‌های پشتی است. همچنین اپلیکیشن واجت را در این نمایشگاه داشتیم که درگاه یکپارچه‌ی بانک تجارت است. خیلی از خدمات از جمله وام‌ها و اعتبار خرد در آن ارائه می‌شود».

محمد فرجود در ادامه گفت: «تمامی محصولات تولید شده در هلدینگ تفتا  ابتدا در بانک تجارت استفاده می‌شوند. با اینحال این محصولات این قابلیت دارند تا در دیگر مجموعه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرند. ما مسیر جدیدی را در هلدینگ شروع کرده‌ایم تا از طرفیت‌هایی که با کمک بانک تجارت آزموده شده است به بقیه بانک‌ها و مشتریان ارائه کنیم».

او در آخر درباره‌ی انتصاب سجادی نیری به عنوان مدیر تکنوتجارت گفت: «مجموعه‌ی تکنوتجارت نقش بسیار مهمی در هلدینگ ما دارد. برنامه و استراتژی مهمی که در هلدینگ داریم این است که بانک تجارت را به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور نزدیک‌تر کنیم به مجموعه‌های حوزه‌ی فناوری و نوآوری. بانک تجارت در این زمینه سابقه‌ی خوبی را نیز دارا می‌باشد. در واقع برای این حوزه برنامه‌های جدی را داریم. بانک تجارت به صورت مستقیم به این مسئله ورود کرده است. به همین دلیل نقش تکنوتجارت بسیار مهم است و ما از آقای نیری درخواست کردیم تا در این مسیر در کنار ما باشند. با توجه به برنامه و اهداف بانک، نیاز بود تا یک تیم مدیریتی قوی در تکنوتجارت حضور داشته باشد».

اتاق خبر هلدینگ تفتا

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها