تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

اتاق خبر هلدینگ تفتا

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت

محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در گفت‌وگو با تریبون نیوز در روز ملی فناوری اطلاعات
مدیرعامل هلدینگ تفتا در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد:

امیدوارم حاکمیت صدای بخش خصوصی را بشنود

محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در گفت‌وگو با تریبون نیوز در روز ملی فناوری اطلاعات

تریبون‌نیوز/ هلدینگ تفتا بانک تجارت یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های عرصه‌ی نوآوری و فناوری کشور است. در حاشیه‌ی برگزاری رویداد روز ملی فناروی اطلاعات، گفت‌وگویی داشتیم با محمد فرجود؛ مدیرعامل هلدینگ تفتا. او در خصوص برگزاری این رویداد به تریبون‌نیوز گفت: «امروزه موضوع فناوری اطلاعات یکی از بحث‌های فراگیر است و به بخشی جدایی‌ناپذیر از کسب‌وکارها تبدیل شده است. جایگاه فناوری اطلاعات از یک کمک‌کننده و ابزارساز برای حوزه‌های مختلف به یک رکن اساسی و مهم تبدیل شده است که می‌تواند تحول ایجاد کند. نام‌گذاری این روز باعث می‌شود توجه بیشتری به این حوزه شود. هنوز این بخش به عنوان یک صنعت مستقل و یاری‌دهنده‌ی سایر صنایع جدی گرفته نشده است. امیدوارم برنامه‌های این‌چنینی به تغییر نگاه کمک کند.»

او در خصوص شنیده‌شدن صدای بخش خصوصی توسط حاکمیت در این رویداد نیز گفت: «امیدوارم که این اتفاق رخ‌دهد. برای توسعه و پیشرفت کشور باید زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات کشور را بهبود بخشیم. در این حوزه باید در کنار سرمایه‌گذاری به قانون‌گذاری در جهت توسعه این فضا نیز توجه شود. برخی از قوانین قدیمی باید به روز شوند و در این نقطه نقش حاکمیت بسیار مهم می‌شود. در واقع این بخش باید در جهت هموار کردن مسیر در این حوزه گام بردارد. اگر ما این صنعت را جدی نگیریم با چالش‌های مختلفی روبه‌رو خواهیم شد.»
محمد فرجود به علاقه‌مدان ورود به این حوزه نیز توصیه کرد: «مهم‌ترین توصیه‌ای که می‌توانم به علاقه‌مند این حوزه کنم این است که خود را محدود به یک رشته و بخش نکنند. تلاش کنند دامنه یادگیری خود را گسترده کنند و تجارب زیادی کسب کنند. صرفا درس خواندن کفایت نمی‌کند و باید مهارت‌های فردی و کار تیمی را در خود توسعه دهند.»

اتاق خبر هلدینگ تفتا

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت

آخرین اخبار منتشر شده
وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور بیشترین آمار دریافت ‌شناسه یکتا به لرستان، گیلان و تهران رسید عقب ماندن صنعت نساجی از بازارهای بین‌المللی ضرورت همکاری در توسعه زنجیره‌های ارزش منطقه‌ای همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند اشتغال‌زایی ۴ هزار نفری در خط دوم انتقال آب خلیج‌ فارس روز شلوغ تالارهای بورس کالا لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ 8 با محوریت ترویج برنامه‌نویسی در سطح کشور برگزار می‌شود
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها