تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر اسنپ دکتر

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با تاج فرد بنیانگذار اسنپ دکتر در نمایشگاه الکامپ
مدیرعامل اسنپ دکتر در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد:

نباید منتظر حل مشکلات باشیم

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با تاج فرد بنیانگذار اسنپ دکتر در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ در نمایشگاه الکامپ 1402 در بخش استیج میزگردهای مختلفی برگزار شد. یکی از این میزگردها به موضوع سلامت اشاره داشت. مسعود تاج فرد، رئیس هیئت مدیره اسنپ دکتر و هم بنیانگذار این مجموعه از جمله حاضران این برنامه بود. او در خصوص این برنامه به تریبون‌نیوز گفت: «شاهد این بودیم که الکامپ بعد از چهار سال دوباره برگزار شد. یکی از بخش‌های این دوره قسمت استیج بود که با استقبال خوبی مواجه شد. این استیج فرصتی هرچند محدود فراهم کرد تا درباره‌ی بحث سلامت دوباره صحبت و تبادل نظر کنیم».

او در خصوص چالش‌های موجود در حوزه‌ی فعالیت اسنپ دکتر گفت: «بزرگ‌ترین چالش موجود در فضای استارتاپی کشور، کمبود نیروی کار متخصص در کشور و مهاجرت نخبگان به خارج است. البته این مشکل فقط به حوزه‌ی سللامت محدود نمی‌شود. ما برای جذب نیروهای متخصص به ویژه در بخش فنی مجبوریم چندین ماه صبر کنیم. این نیروها که با هزینه‌های بسیار زیاد جذب می‌شوند پس از مدتی کوتاه قصد مهاجرت می‌کنند و از مجموعه‌ها جدا می‌شوند. گویا راهکاری نیز برای این مسئله وجود ندارد. این چالش از ده سال پیش تاکنون وجود دارد و در این اواخر نیز شتاب گرفته است. چالش دیگر نیز که بسیار گسترده و فراگیر است مشکلات پیرامون اینترنت است. در واقع ما به این مشکل عادت کرده‌ایم. این مشکلات بسیار به افراد و اجزای حاضر در اکوسیستم نوآوری کشور آسیب می‌زند. متخصصان ما به جای صرف انرژی خود برای توسعه و ارتقای محصول درگیر حل مشکلات ناشی از اینترنت هستند».

او در همین زمینه گفت: «چالش‌ها همیشه وجود داشته است. هنر ما این است که چگونه با این چالش‌ها مقابله کنیم و راهکار برای آن پیدا کنیم. ما نباید فقط امیدوار باشیم که مشکلات حل شوند و منتظر بشینیم. باید با روش‌های مختلف در پی حل چالش‌ها باشیم. در واقع با راه‌حل‌های کوتاه مدت و جایگزین باید به مسیر خود ادامه دهیم».

تاج‌فرد در پایان افزود: «بازار دوره‌ی کرونا تمام شده است و برخی فکر می‌کردند با این مسئله اسنپ دکتر و سایر مجموعه‌های اینچنینی دچار رکود شوند. خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و در یک سال اخیر رشد خوبی را تجربه کرده‌ایم و با توجه به برنامه‌های آینده‌ی خود قدم‌های مهم‌تری نیز برداریم».

اتاق خبر اسنپ دکتر

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها