تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر دیجی پی

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان

انتشار گزارش دیجی پی 1400

دیجی پی گزارش سال 1400 خود را منتشر کرد

انتشار گزارش دیجی پی 1400

دیجی پی در تابستان ۹۷ با هدف ورود به صنعت فناوری‌های مالی، با سرمایه‌گذاری کامل دیجی‌ کالا فعالیت خود را آغاز کرد. این سرویس دیجی پی یکی از سرویس‌هایی است که در زمینه پرداخت آنلاین فعالیت می کند و قصد دارد با بهره گیری از دانش و نوآوری خود سرویس های کارامدی در زمینه خرید و پرداخت اینترنتی به کاربرانش ارائه دهد. سایت دیجی پی با راه اندازی درگاه هوشمند پرداخت به کاربران اجازه می دهد در زمان خرید و پرداخت هزینه در سایت های فروش محصول ، درگاه دیجی پی را انتخاب کرده و با اطمینان خاطر وجه خود را برای فروشنده واریز کنند. دیجی پی که پلتفرم پرداخت موبایلی دیجیکالا می باشد یک اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند به آسانی برای پرداخت قبض ، انتقال وجه ، و یا خرید شارژ و بسته اینترنت اقدام کرده و گزارش های دقیقی از تمامی تراکنشهای آنلاین خود داشته باشند.
در ادامه نگاهی گزیده بر گزارش منتشر شده خواهیم داشت.

درمقدمه این گزارش آمده است:

«گزارش حاضر گزیده‌ای شفاف از عملکرد دیجی‌پی در سال ۱۴۰۰ است که با استناد به آمار ارائه شده از سوی واحدهای کسب وکار، تجربه مشتریان، بازاریابی، پشتیباین مشتریان، تکنولوژی و دیتا گردآوری شده است.
هدف از انتشار این گزارش، ضمن ارائه پاسخ شفاف به پرسش‌های متداول علاقه مندان درباره کیفیت و کمیت فعالیت‌های دیجی‌پی، ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فنی‌تک و لندتک در کشور است که دیجی‌پی به عنوان بازیگری نوپا و تأثیرگذار در عرصه آن فعالیت می‌کند. اهمیت این داده‌ها هم‌چنین به دلیل ارائه خدمات به مشتریان دیجی‌کالا و سهم دیجی‌پی در تکمیل چرخه ارزش برای این دسته از کاربران، قابل تعمق و تأمل است.»

همچنین با مراجعه به صفحه این گزارش با آمار و ارقام کلی مواجه می‌شویم که در ادامه گزارش با جزئیات بیشتری به آن پرداخته شده است.

گزارش سال 1400 دیجی پی

در ادامه با اطلاعات یکی از روزهای پرتراکنش دیجی پی برخورد می‌کنیم

روزهای پرتراکنش دیجی پی طبق گزارش 1400

نکته جالب توجه این گزارش استفاده از گراف‌های خلاقانه در نمایان‌سازی داده‌ها است. طبقه‌بندی سنی و جنسی دیجی پی طبق گزارش 1400

برای مطالعه کامل این گزارش اینجا کلیک کنید

اتاق خبر دیجی پی

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان

آخرین اخبار منتشر شده
نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود ۱۶ کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث حضور دارند اثرات وضعیت اجتماعی کشور بر نرخ سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری حوزه معدن نمایشگاه «نشان ولایت»، در موزه بانک ملی ایران برگزار می‌شود تعطیلی شنبه هیچ مغایرتی با احکام اسلامی ندارد ۲.۹ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا عرضه شد آیین‌نامه رفع تعهدات ارزی اصلاح شد فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد با راه‌اندازی سامانه یکپارچه ثبت معاملات، واسطه‌ها از بازار خودرو حذف خواهند شد کارگروه دولت هوشمند جشنواره فاوا تشکیل شد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها