تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

مراسم تقدیر از تیم اجرایی الکامپ برگزار شد
مراسم تقدیر از تیم اجرایی نمایشگاه الکامپ و خیرین کمک به آزادسازی زندانیان برگزار شد

برگزاری الکامپ بدون کمک دولتی

مراسم تقدیر از تیم اجرایی الکامپ برگزار شد

تریبون‌نیوز/ مراسم تقدیر از تیم اجرایی نمایشگاه الکامپ و خیرین کمک به آزادسازی زندانیان توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شد. در ابتدای این مراسم که در سالن اجتماعات شرکت هلدینگ داده‌پردازی پارسیان برگزار شد، حسین اسلامی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ گفت: «همه باید به این مسئله توجه داشته باشیم که الکامپ 26 بعد از شیوع کرونا و اتفاقات سال قبل برگزار شد. در شرایطی که فرصت برگزاری بسیار کوتاه بود و کار دو چندان سخت بود. انتقاداتی که برخی از افراد به الکامپ امسال وارد می‌کنند را درست می‌دانم. بنظرم مجموعه‌های شرکت کننده باید نظر خود را در خصوص مسائلی مثل بازدیدکنندگان به سازمان اعلام کنند. دانستن این نکته که بازدیدکنندگان تخصصی مطلوب مجموعه‌ها است یا نه می‌تواند به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در برگزاری دوره‌های بعدی الکامپ کمک کند.»

او همچنین با توجه به صحبت‌های حسین شریعتمداری پیرامون برخورد با شرکت‌های خصوصی حوزه‌ی دیجیتال گفت: «در اینجا باید به بحث‌های که در چند روز گذشته مطرح شده است اشاره کنم. در ایران تا زمانی که حقوق مالکیت به رسمیت شناخته نشود، رشد و شکوفایی بخش خصوصی غیر ممکن است. این تجربه‌‌‌ای است که در تمام جهان شاهد آن هستیم. خوشبختانه این صحبت‌ها از طرف مجموعه‌های که مسئولیت مشخص و رسمی دارند مطرح نمی‌شود. در دیداری که رهبر انقلاب با فعالان اقتصادی داشتند، به صورت صریح گفتند که با حضور نهادهای دولتی در فعالیت‌های بخش خصوصی مخالفم. اینکه برخی از افراد بخواهند نظر خود را به عنوان نظر بخش حاکمیت مطرح کنند اصلا درست نیست.»

در ادامه‌ی این برنامه، صادق فرامرزی، عضو هیئت رئیسه نظام صنفی رایانه‌ی استان تهران و دبیر اجرایی الکامپ 1402 درباره‌ی شرایط برگزاری نمایشگاه الکامپ گفت: «بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ پس از سه یا چهار بار کنسل شدن و پس از سه سال برگزار شد. با توجه به این تاخیرها مجموعه‌های برگزار کننده سعی داشتند که الکامپ 1402 به صورت باشکوهی برگزار شود. برگزاری نمایشگاه بسیار سخت بود و برخی معتقد بودند برگزاری نمایشگاه در این تاریخ شاید درست نباشد. تصمیم برگزاری نمایشگاه در اواخر سال گذشته گرفته شده بود اما سازمان نصر در اوائل فروردین ماه از این مسئله خبر دار شد.»

او همچنین افزود: «در الکامپ بیست و ششم توجه بسیار خاصی به محتوا شد. تیم اجرایی این بخش توسط خود سازمان تشکیل شد. در نمایشگاه امسال دو استیج به همراه یک استودیو داشتیم. در چهار روز نمایشگاه بیش از 250 نفر سخنران و پنلیست داشتیم که محتوای آن در کانال‌های رسمی سازمان قرار گرفته است. تلاش شد تا در همه‌ی حوزه‌ها محتوا داشته باشیم. 22 درصد از شرکت‌کنندگان در پنل‌ها خانم و مابقی آقا بودند.»

فرامرزی در خصوص حضور مهمانان خارجی در الکامپ بیست و ششم گفت: «با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره از الکامپ میزبان 50 تیم از کشورهای مختلف بودیم. این گروه در سالن 37 حضور داشتند که حضور آن‌ها منجر به برگزاری 600 جلسه BTB شد. این دوره جزو معدود دوره‌هایی بود که حتی بدون یک ریال کمک دولتی برگزار شد».

در بخش انتهایی این جلسه، از تیم اجرایی نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ی کشور و استان تهران تقدیر شد. همچنین شرکت همراه اول به عنوان برترین شرکت حاضر در نمایشگاه انتخاب شد. غرفه تینو استارز نیز غرفه‌ی آینده‌ساز معرفی شد. همچنین از خیرینی که به آزادسازی زندانیان کمک کرده بودند تقدیر شد.

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

آخرین اخبار اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
معرفی مهرداد ذوالفقاریان به عنوان دبیر جدید سازمان نصر تهران حضور دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش ثبت‌نام حضور در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد فیلتر تمام پلتفرم‌های مرتبط با بازی کمیسیون فین‌تک سازمان نصر تهران، ترجمه فارسی دستورالعمل PSD2 را منتشر کرد دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول برگزار می‌شود امیدواریم در کنار دولت به عنوان یک بازوی اجرایی قرار بگیریم نشست آشنایی با خدمات مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران برگزار می‌شود به دنبال خود تنظیم‌گری در حوزه فین‌تک هستیم تمدید فرصت ارسال مستندات برای شرکت در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات علی حکیم‌جوادی به عنوان رئیس شورای مرکزی نصر انتخاب شد اطلاعیه سازمان نصر تهران درباره‌ی «تنظیمات تاریخ و ساعت در برنامه‌های کاربردی تلفن همراه» رشد ۱۵ درصدی تولید ناخالص با همکاری همه‌جانبه دولت و بخش‌ خصوصی فاصله بخش دولتی و خصوصی را با تغییر نگرش مدیران برطرف کنیم
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها