تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر دیجی پی

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان

با حمایت دیجی‌پی برگزار شد؛

ارائه پروژه‌های دانشگاهی به صنایع و سرمایه‌گذاران

شانزدهمین رویداد روز پروژه با حمایت دیجی‌پی در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

این رویداد که به همت شورای آموزش این دانشکده برگزار می‌شود، سازوکاری برای تعریف، انجام و ارزیابی مناسب‌تر پروژه‌های کارشناسی به همراه ایجاد فرصت برای دیده شدن دستاوردهای دانشجویان توسط جامعه، سرمایه‌‌گذاران، کارآفرینان و صنایع محتلف است.

در این رویداد پروژه‌های برگزیده کارشناسی در رشته‌های برق و کامپیوتر با موضوعات مختلف از به خدمت گرفتن هوش مصنوعی در صنعت، پزشکی و روان‌پزشکی گرفته تا دفع آفات کشاورزی به کمک میدان مغناطیسی، در معرض دید بازدیدکنندگان از صنایع مختلف، استادان دانشگاه و سایر مراجع علمی و فنی قرار گرفت.

پروژه‌های کارشناسی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در سطح بسیار بالایی انجام می‌شود، اما دستاورد پروژه‌‌ها آن‌طور که شایسته است توسط صنایع، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دیده نمی‌شود.

تجربه ارائه دستاوردها با هدف جلب همکاری صنعتی و اقتصادی و معرفی توانمندی‌های دانشجویان به عنوان نیروهای متخصصی که در شرف ورود به بازار کار هستند نیز از دیگر مزایای برگزاری این رویداد است.

این رویداد همچنین با ایجاد فضای تشویقی و رقابت علمی-فنی در میان دانشجویان به افزایش پویایی و ارتقای روزافزون کیفیت پروژه‌های کارشناسی کمک می‌کند.

دیجی پی با هدف تقویت ارتباط صنعت و نهادهای علمی و دانشگاهی و با در نظر قرار دادن مسئولیت‌های اجتماعی خود به عنوان حامی اصلی از این رویداد علمی حمایت کرده است.

 

منبع

اتاق خبر دیجی پی

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان

آخرین اخبار منتشر شده
محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها