تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر فیدیبو

یک سفر و یک دنیا کتاب؛ همکاری تپسی و فیدیبو در آستانه روز کتاب و کتابخوانی

یک سفر و یک دنیا کتاب؛ همکاری تپسی و فیدیبو در آستانه روز کتاب و کتابخوانی

یک سفر و یک دنیا کتاب؛ همکاری تپسی و فیدیبو در آستانه روز کتاب و کتابخوانی

پلتفرم فیدیبو که یکی از برنامه‌های ایرانی کتاب‌خوانی با بیش از ۳۰ هزار کتاب متنی و صوتی‌ست، در آستانه روز «کتاب‌ و کتاب‌خوانی» با تپسی همکاری کرده است.

به گزارش تریبون‌نیوز،‌ پلتفرم فیدیبو که پیش‌از این در راستای بهبود فرهنگ کتاب‌خوانی دستگاه‌هایی را در ایستگاه‌های مترو قرار داده بود تا مسافران با کتاب خواندن از مسیر لذت ببرند و گذر زمان را متوجه نشوند، این‌بار همراه مسافران یک تاکسی اینترنتی شده است. فیدیبو و تپسی، کمپین مشترک «یک سفر و یک دنیا کتاب» را راه‌اندازی کرده‌اند تا مسافران این تاکسی اینترنتی، اشتراک رایگان فیدی‌پلاس را دریافت کنند و در مسیرهایی که می‌روند، همسفر کتاب‌ها شوند. لازم به ذکر است که روز ۲۴ آبان از سال ۱۳۷۲ تاکنون به عنوان روز کتاب‌ و کتاب‌خوانی انتخاب شده است.

 

پروانه حسین‌زاده

اتاق خبر فیدیبو

آخرین اخبار منتشر شده
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود ۱۶ کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث حضور دارند اثرات وضعیت اجتماعی کشور بر نرخ سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری حوزه معدن
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها