تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر گلرنگ ونچرز

گلرنگ ونچرز

حضور گلرنگ ونچرز در پنل رویداد دانشگاه علامه طباطبایی

حضور گلرنگ ونچرز در پنل رویداد دانشگاه علامه طباطبایی

حضور گلرنگ ونچرز در پنل رویداد دانشگاه علامه طباطبایی

گلرنگ ونچرز در «رویداد ایده‌های ۱۰۰ میلیونی» که توسط پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی گلرنگ ونچرز، روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ رویداد ایده‌های ۱۰۰ میلیونی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه برگزار شد. این رویداد با هدف ایجاد شور و اشتیاق کارآفرینی و تقویت زیست‌بوم فناورانه و کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان، با استقبال گسترده دانشجویان روبرو گردید.

این رویداد به چند بخش ارائه آسانسوری، سخنرانی معاون پژوهشی دانشگاه و رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری، پنل انتقال تجربه، امضای تفاهم‌نامه با جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و در نهایت انتخاب و اهدای جایزه پرداخت.

پنل انتقال تجربه این رویداد میزبان سولماز صادق‌نیا مدیر عامل گلرنگ ونچرز، محمد مهدی امانی مدیر عامل ازکی وام، سمانه امانی بنیان‌گذار صنایع آرکا چوب و مهدی پوربصیر سرمایه‌گذار فرشته بود که به گفت و گو پیرامون تجربیات خود پرداختند. مدیریت این پنل را نیز محسن مطیعی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌ طباطبائی بر عهده داشت.

مهمانان این پنل را با معرفی خود شروع کرده و سپس به موضوعاتی چون ایده‌پردازی، چگونگی شروع کسب‌وکار، فرصت‌های بازار، کار تیمی و در نهایت موانع موجود در مسیر کارآفرینی پرداختند. پنلیست‌ها درباره این موضوع صحبت کردند که؛ کارآفرینی برای همه افراد مناسب نبوده و الزامی در کارآفرینی نیست. بسیارند افرادی که کارمند بوده و در مسیر کارمندی خود عملکردی موفقیت آمیز دارند. طبیعتا کارآفرینان برای موفقیت هر کسب و کاری به کارمندانی پویا و با مهارت نیاز دارند.

کار تیمی موضوع مهم دیگری بود که درباه آن بحث‌هایی صورت گرفت. تیم همانطور که مهم‌ترین عامل موفقیت در هر کسب‌وکاری است، دشوارترین موانع را نیز با خود به همراه دارد. در مورد ایده‌پردازی و یافتن فرصت‌ها؛ خاطر نشان شد یکی از مهم‌ترین منابع موجود صنایع بوده که به طرق مختلف به معرفی فرصت‌های کسب‌و‌کاری پرداخته و نیز به عنوان سرمایه‌گذار در بازار حضور دارند.

اتاق خبر گلرنگ ونچرز

گلرنگ ونچرز

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها