تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

اتاق خبر گلرنگ ونچرز

گلرنگ ونچرز

مجوز فعالیت صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر گلرنگ صادر شد.

مجوز فعالیت صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر گلرنگ صادر شد

مجوز فعالیت صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر گلرنگ صادر شد.

مجوز فعالیت صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی گلرنگ به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه ثبتی ده هزار میلیارد ریال، پس از بازدید ناظران کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری صادر شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط عمومی گلرنگ ونچرز، ناظران دبیرخانه کارگروه از فعالیت‌های صورت گرفته و زیرساخت‌های صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیرشرکتی گلرنگ بازدید کردند. بررسی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی معاملاتی، منابع انسانی و سرمایه‌گذاری، دفتر کار، آشنایی و بررسی تیم کارشناسی صندوق و نرم‌افزار مالی از موضوعات مطرح در این بازدید بود.

صندوق CVC گلرنگ با سرمایه 10 هزار میلیارد ریالی به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی شروع به فعالیت خواهد کرد که سهامداران آن را شرکت‌های فروشگاه‌های زنجيره‌ای افق كوروش، صنعت غذایی کوروش، گروه صنعتی پاکشو، پاکان پلاستکار، پدیده شیمی جم، ایراندار، گل‌پخش اول، آریان کیمیا تک، پدیده شیمی قرن، مدیریت سرمایه پدیده پایدار، سپهر پلاستیک پدیده، آرین سلامت سینا، صنایع سلولزی ماریناسان، مرکز نوآوری و فناوری‌های نوین گروه صنعتی گلرنگ، گلرنگ سیستم و فن آوران انیاک رایانه تشکیل می‌دهند.

مجوز این صندوق در بیست و ششمین جلسه کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان در دی ماه 1402 مصوب شده بود. صندوق‌های پژوهش و فناوری خطر‌پذیر شرکتی با مشارکت شرکت‌های بزرگ ایجاد شده و درصدد جذب فناوری‌ها و سرمایه‌گذاری در محصولات نوآورانه بوده و صرفاً در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعالیت می‌کنند. این صندوق‌ها مطابق دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت صندوق‌های پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی مصوب در جلسه 22/12/1401 در کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان مجوزهای تأسیس خود را دریافت کرده‌اند. تاکنون 18 مجوز تأسیس صندوق CVC با مجموع سرمایه 3.8 همت اعطا شده که از این تعداد 8 صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌اند.

اتاق خبر گلرنگ ونچرز

گلرنگ ونچرز

آخرین اخبار منتشر شده
شرط اساسی برای فروش سهام استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال است  تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها