تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

اتاق خبر گلرنگ ونچرز

گلرنگ ونچرز

حضور گلرنگ ونچرز در پنل رویداد دانشگاه علامه طباطبایی

حضور گلرنگ ونچرز در پنل رویداد دانشگاه علامه طباطبایی

حضور گلرنگ ونچرز در پنل رویداد دانشگاه علامه طباطبایی

گلرنگ ونچرز در «رویداد ایده‌های ۱۰۰ میلیونی» که توسط پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی گلرنگ ونچرز، روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ رویداد ایده‌های ۱۰۰ میلیونی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه برگزار شد. این رویداد با هدف ایجاد شور و اشتیاق کارآفرینی و تقویت زیست‌بوم فناورانه و کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان، با استقبال گسترده دانشجویان روبرو گردید.

این رویداد به چند بخش ارائه آسانسوری، سخنرانی معاون پژوهشی دانشگاه و رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری، پنل انتقال تجربه، امضای تفاهم‌نامه با جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و در نهایت انتخاب و اهدای جایزه پرداخت.

پنل انتقال تجربه این رویداد میزبان سولماز صادق‌نیا مدیر عامل گلرنگ ونچرز، محمد مهدی امانی مدیر عامل ازکی وام، سمانه امانی بنیان‌گذار صنایع آرکا چوب و مهدی پوربصیر سرمایه‌گذار فرشته بود که به گفت و گو پیرامون تجربیات خود پرداختند. مدیریت این پنل را نیز محسن مطیعی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌ طباطبائی بر عهده داشت.

مهمانان این پنل را با معرفی خود شروع کرده و سپس به موضوعاتی چون ایده‌پردازی، چگونگی شروع کسب‌وکار، فرصت‌های بازار، کار تیمی و در نهایت موانع موجود در مسیر کارآفرینی پرداختند. پنلیست‌ها درباره این موضوع صحبت کردند که؛ کارآفرینی برای همه افراد مناسب نبوده و الزامی در کارآفرینی نیست. بسیارند افرادی که کارمند بوده و در مسیر کارمندی خود عملکردی موفقیت آمیز دارند. طبیعتا کارآفرینان برای موفقیت هر کسب و کاری به کارمندانی پویا و با مهارت نیاز دارند.

کار تیمی موضوع مهم دیگری بود که درباه آن بحث‌هایی صورت گرفت. تیم همانطور که مهم‌ترین عامل موفقیت در هر کسب‌وکاری است، دشوارترین موانع را نیز با خود به همراه دارد. در مورد ایده‌پردازی و یافتن فرصت‌ها؛ خاطر نشان شد یکی از مهم‌ترین منابع موجود صنایع بوده که به طرق مختلف به معرفی فرصت‌های کسب‌و‌کاری پرداخته و نیز به عنوان سرمایه‌گذار در بازار حضور دارند.

اتاق خبر گلرنگ ونچرز

گلرنگ ونچرز

آخرین اخبار منتشر شده
دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد آغاز جمع‌آوری داده‌های دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها