تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر فیدیبو

مهام میقانی

آخرین دکه تا تهران با مهام میقانی، اولین سریال صوتی فیدیبو

مهام میقانی

آخرین دکه تا تهران با مهام میقانی به زودی منتشر می‌شود. این اولین سریال صوتی اختصاصی فیدیبو است که با متن و اجرای مهام میقانی منتشر خواهد شد.

مهام میقانی نویسنده متولد ۱۳۶۴ در تهران است. بیشتر آثار او حول دو محور اصلی تئاتر و ژانر جنایی شکل گرفته است و از این رو میقانی را به عنوان نویسنده جنایی می‌شناسیم.

او به خاطر علاقه‌اش به جرم‌شناسی، مطالعات زیادی در این زمینه داشته که نتیجه این مطالعات را در آثار داستانی‌اش به تصویر کشیده است.

آخرین دکه تا تهران، نام جدیدترین اثر او است که در قالب اولین سریال صوتی اختصاصی فیدیبو و در شش قسمت منتشر خواهد شد، این اثر نیز مانند دیگر آثار داستانی او در ژانر جنایی_عاشقانه نوشته شده است که میقانی علاوه بر نویسندگی این سریال صوتی، کار اجرای آن را نیز برعهده داشته است.
تسلط میقانی بر نمایشنامه‌نویسی و تئاتر در اجرای این اثر صوتی بسیار نمایان است و باید منتظر شنیدن یک سریال صوتی جذاب، غیرقابل‌پیش‌بینی و گیرا باشیم.

از مهام میقانی پیش از این کتاب‌های «در سیدخندان کسی را نمی‌کشند»، «پیوند زدن انگشت اشاره»، «ترکیب‌بندی در سرخ» و «گرمازده» منتشر شده است.

منبع

اتاق خبر فیدیبو

آخرین اخبار منتشر شده
واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود ۱۶ کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث حضور دارند اثرات وضعیت اجتماعی کشور بر نرخ سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری حوزه معدن نمایشگاه «نشان ولایت»، در موزه بانک ملی ایران برگزار می‌شود تعطیلی شنبه هیچ مغایرتی با احکام اسلامی ندارد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها