تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اتاق خبر داتکس

داده‌پردازان تدبیر سرمایه

رونمایی از نرم‌افزار‌های جدید شرکت داتکس در نمایشگاه بورس

رونمایی از نرم‌افزار‌های جدید شرکت داتکس در نمایشگاه بورس

رونمایی از نرم‌افزار‌های جدید شرکت داتکس در نمایشگاه بورس

در دومین روز از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از نرم‌افزار جامع گزارش ساز مالی و کارگزاری الکترونیک توسط شرکت داتکس رونمایی شد.

احمد رفیعی‌زاده، مدیرعامل شرکت داتکس، به معرفی محصولات جدید این شرکت اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در ایران نرم‌افزار جامع گزارش‌ساز مالی مدیریت جهت تهیه صورت‌های مالی تلفیقی هلدینگ‌ها مبتنی بر زبان گزارشگری مالی و تهیه صورت‌های مالی پیش‌بینی شده طراحی شد.

او افزود: این نرم‌افزار تحت وب برای اولین‌بار به صورت سیستم آتیک در حوزه گزارشگری مالی تهیه شده و آماده‌ی ارائه به هلدینگ‌های بزرگ و شرکت‌ها است که در این راستا با بانک توسعه، تعاون و بانک گردشگری در حال مذاکره هستیم.

رفیعی‌زاده با بیان این‌که با توجه به رشد سرمایه و گسترش زبان گزارشگری مالی این نرم‌افزار به سفارش بانک پاسارگاد تهیه شده است، عنوان کرد: تهیه کلیه‌ی گزارش‌های حرفه‌ای و استاندارد‌های صورت‌های مالی مبتنی بر زبان گزارشگری مالی، دریافت گزارشات تراز آزمایشی و امکان مقایسه دوره‌های مالی مختلف با یکدیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

مدیرعامل شرکت داتکس همچنین در ادامه به طراحی نرم‌افزار جدید یکپارچه کارگزاری الکترونیک شامل مدیریت کارگزاری و معاملات آنلاین اشاره کرد و گفت: نرم‌افزار جدید معاملات آنلاین توسط شرکت داتکس و با همکاری شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد در نمایشگاه بورس به سرمایه‌گذاران ارائه شد.

او خاطر نشان کرد: در تولید این نرم‌افزار که با معماری جدید نرم‌افزار‌های مبتنی بر تراکنش بالا و یکپارچه با سیستم مدیریت کارگزاری تهیه شده است، پیش‌نیازهای گسترش سیستم‌های کارگزاری الکترونیک در آینده بازار سرمایه مدنظر قرار داده شده و با توجه به ورود ابزار‌های جدید مالی در سال‌های آینده این سیستم کارایی و امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را فراهم خواهد کرد.

 

رفیعی‌زاده به امکانات جدید این نرم‌افزار اشاره کرد و افزود: مشاهده لحظه‌ای عملکرد پرتفوی، مشاهده همزمان مظنه بازار دو نماد، مشاهده آخرین معاملات روی یک نماد، نمودار تغییرات قیمت و حجم در طول بازار، گزارش‌های کامل حسابداری و معاملات و نرم‌افزار ویژه گوشی‌های آندروید از امکانات این نرم‌افزار است.

مدیر عامل شرکت داتکس در ادامه به اولین نرم‌افزار معاملات آنلاین قرار‌داد‌های آتی بورس کالا اشاره کرد و افزود: این نرم‌افزار با همکاری بورس کالا جهت راه‌اندازی سیستم معاملات آنلاین قرار‌داد‌های آتی کالا در حال سپری‌کردن مراحل تست و اخذ مجوزهای لازم است.

او با بیان این‌که احتمال رونمایی از این نرم‌افزار در روز پایانی نمایشگاه با همکاری بورس کالا وجود دارد، اظهار کرد: این نرم‌افزار جهت ارائه به کلیه‌ی کارگزاری‌های علاقه‌مند به ارائه‌ی خدمات آنلاین معاملات قرار‌داد‌های سکه به مشتریان خود است.

اتاق خبر داتکس

داده‌پردازان تدبیر سرمایه

آخرین اخبار منتشر شده
تحول مشاغل با تغییرات فناورانه افزایش چهار برابری شرکت‌های‌ دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل پاندمی کرونا منجر به تحول در صنعت خرده‌فروشی شد معلم خصوصی، قابلیت تازه فیلیمو مدرسه جزئیات ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت توسعه سرمایه انسانی راه‌اندازی اولین شهرک نوآور و هوشمند شیلات و گلخانه‌ای ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان افتتاح شد سمپاشی یک هکتار زمین کشاورزی با کمک پهباد تنها در ۱۰ دقیقه تبدیل پارک فناوری پردیس به هاب همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه تغییر روند برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌وری دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳ بروشورهای راهنمای سرمایه‌­گذاری برای انگاره‌سازی منتشر می‌شوند برگزاری نوبت دوم مجامع عمومی اتاق مشترک ایران و کره جنوبی در هفته اول خرداد بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه کارخانه نوآوری آمپر در اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها