تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

وزیر فرهنگ و ارشاد: بازی‌های رایانه‌ای برای گره‌گشایی از مسائل مهم استفاده می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی تاکید کرد؛

اهمیت بازی‌های آنلاین برای ایجاد نشاط و حل مسائل کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد: بازی‌های رایانه‌ای برای گره‌گشایی از مسائل مهم استفاده می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در سخنرانی آنلاین گفت که بازی‌ها برای گره‌گشایی مشکلات جامعه اجرا می‌شود. بازی فقط برای جوانان نیست، بلکه برای برای تمام افراد در تمام سنین است.

اختتامیه هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی(مسابقه یک میلیون نفر بازی‌های رایانه‌ای) که از ابتدای تابستان ١۴٠٢ در ٢٠ بازی ایرانی تلفن همراه و بخش حضوری (فیفا) در ١۴ استان کشور برگزار شد.

وزیر ارشاد در سخنرانی آنلاین در این برنامه گفت: «ما در کشور چهار میلیون بازیکن حرفه‌ای داریم. بازی‌های آنلاین برای ایجاد نشاط و حل مسائل کشور بسیار مهم است.»

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره استقبال بالا از این دوره از مسابقات گفت: «استقبال از مسابقه یک میلیون نفری بازی‌های رایانه‌ای بسیار خوب بود و از تصور ما استقبال بیشتر بود. حداکثر هدفگذاری یک‌میلیون نفر بود اما الان یک و میلیون ۵٠٠ نفر در این لیگ شرکت کردند.»

در ادامه محمدامین حاجی هاشمی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضمن تشکر از همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های مختلف گفت: «امسال که امور مسابقه‌ را به ادارات فرهنگ و ارشاد استان‌ها سپردیم، مسابقه بانظم و شرایط بهتری پیش رفت. مسابقه در ١۴ استان حضوری برگزار شد.»

حاجی‌هاشمی با اشاره به افزایش تعداد بازیکنان گفت: «سال گذشته چهار بازی‌ساز شرکت کردند و اما امسال ٢۵ بازی‌ساز در مسابقه حضور داشتند.»

منبع

اتاق خبر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

آخرین اخبار اتاق خبر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
دومین نشست رویداد «بازی‌آرا» با حضور سرمایه‌گذاران، تیم‌های بازی‌ساز و منتورها رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه نخست فستیوال MENA Games Industry Awards 2024 بازیکنان پلتفرم کنسول در ایران افزایش یافت باید جایگاه ناشران در صنعت بازی‌سازی معرفی و تقویت شود جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت «گیم کانکشن» آمریکا به بازی‌ساز ایرانی رسید مهلت ارسال آثار به رویداد «بازی‌آرا» تمدید شد بازی‌های رایانه‌ای فرصتی مغتنم است تداوم همکاری مشترک ایران و روسیه در حوزه‌های صنعت بازی بازی، ابزاری برای حرف زدن با جامعه است بازی ایرانی «امپراطورهای قلابی» نامزد دریافت چهار جایزه از «گیم کانکشن آمریکا» آغاز رویداد «بازی‌آرا» برای طراحی بازی‌هایی با محتوای ایرانی اسلامی اردوی آموزش بازی‌سازی به ایستگاه ملارد رسید دو سرپرست جدید در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شدند نامزدهای غزال زرین نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر اعلام شدند توزیع بلیط اختتامیه نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها