تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

بازی ایرانی «امپراطورهای قلابی» نامزد دریافت چهار جایزه از «گیم کانکشن آمریکا»

یک بازی ایرانی در چهار بخش نامزد دریافت جایزه از فستیوال «گیم کانکشن آمریکا» شده است.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی «امپراطورهای قلابی» که توسط مهرداد رضایی در استودیو «پرشالند» ساخته شده، در چهار بخش نامزد دریافت جایزه از این فستیوال بین‌المللی شده‌است.

این بازی در چهار بخش بهترین بازی موبایل و تبلت، بهترین کژوال گیم، جایزه بزرگ فستیوال و بهترین شرکت بازی‌سازی نامزد دریافت جایزه شده‌است. مراسم اختتامیه و اعلام برندگان این جشنواره روزهای 18 و 19 مارس 2024 در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

بازی ایرانی «امپراطورهای قلابی» نامزد دریافت جایزه شد

«امپراطورهای قلابی» یک بازی ماجراجویانه است و بیش از شش قهرمان و 8000 فریم انیمیشن دستی دوبعدی کلاسیک دارد. این بازی در سال 2023 با نامزدی در بیش از 5 فستیوال جهانی از جمله “توکیو گیم شو ژاپن” و “موبایل گیم آواردز لندن-بفتا” جوایزی را کسب کرده است. همچنین این بازی در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر نیز با جلب رای هیئت داوران، غزال زرین «بهترین دستاورد هنری از منظر فنی و زیبایی شناسی» و اولین دیپلم افتخار «جایزه بازی سال» را دریافت کرد.

 

اتاق خبر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

آخرین اخبار اتاق خبر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
دومین نشست رویداد «بازی‌آرا» با حضور سرمایه‌گذاران، تیم‌های بازی‌ساز و منتورها رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه نخست فستیوال MENA Games Industry Awards 2024 بازیکنان پلتفرم کنسول در ایران افزایش یافت باید جایگاه ناشران در صنعت بازی‌سازی معرفی و تقویت شود جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت «گیم کانکشن» آمریکا به بازی‌ساز ایرانی رسید مهلت ارسال آثار به رویداد «بازی‌آرا» تمدید شد بازی‌های رایانه‌ای فرصتی مغتنم است تداوم همکاری مشترک ایران و روسیه در حوزه‌های صنعت بازی بازی، ابزاری برای حرف زدن با جامعه است بازی ایرانی «امپراطورهای قلابی» نامزد دریافت چهار جایزه از «گیم کانکشن آمریکا» آغاز رویداد «بازی‌آرا» برای طراحی بازی‌هایی با محتوای ایرانی اسلامی اردوی آموزش بازی‌سازی به ایستگاه ملارد رسید دو سرپرست جدید در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شدند نامزدهای غزال زرین نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر اعلام شدند توزیع بلیط اختتامیه نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها