تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

سفر فناورانه مدرسه داتین برای دانشجویان استان خراسان رضوی

سفر فناورانه داتین، برای دانشجویان خراسان رضوی

سفر فناورانه مدرسه داتین برای دانشجویان استان خراسان رضوی

مدرسه داتین از هفت تا هفدهم اسفندماه جاری و به مدت ۱۰ روز در استان خراسان رضوی میزبان دانشجویان این استان در اولین رویداد فناوری با نام «سفر فناورانه» است که با هدف تسهیل مسیر یادگیری، توسعه شغلی و حرفه‌ای دانشجویان و علاقه‌مندان به فناوری برگزار خواهد شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی داتین، چند سالی از تاسیس مدرسه داتین می‌گذرد. جایی که با طراحی محتوای آموزشی کاربردی، بوت‌کمپ‌های فنی و برنامه‌نویسی، هکاتون‌ها، آزمایشگاه تحقیقات مستقل و جذب کارآموز، کمک ‌می‌کند تا دانشجویان، مسیر یادگیری را دنبال کنند، راه حرفه‌ای شدنشان تسهیل شود و فرصت کسب تجربیات شغلی داشته باشند.

حالا و در کنار دیگر برنامه‌های مدرسه داتین، قرار است جمعی از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فناوری برای یادگیری و توسعه شغلی و حرفه‌ایشان دور هم جمع شوند و با همین هدف، اولین رویداد سفر فناورانه از هفت تا هفدهم اسفند جاری در مشهد برگزار ‌شود.

دانشجویان ۱۸ تا ۲۵ ساله رشته‌های مهندسی کامپیوتر، نرم‌افزار، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، برق و مخابرات، الکترونیک و علاقه‌مندانی که به دلایل مختلف مجبور به ادامه تحصیل در سایر رشته‌ها شده‌اند، مخاطبین این رویداد حضوری هستند که به میزبانی مدرسه داتین در مشهد برگزار خواهد شد.

همه دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند تا یکم اسفندماه وارد این لینک شوند و برای حضور در رویداد، اعلام آمادگی کنند. پس از آن، برای متقاضی لینک آزمون و شرکت چالش ورودی ارسال خواهد شد. تیم ارزیابی پاسخ‌های ارسالی را بررسی کرده و به پتانسیل‌‌ها، توانمندی‌ها و اشتیاق متقاضیان امتیاز می‌دهند. با بررسی این موارد، درنهایت ۵۰ نفر شانس ورود و تجربه‌ی این رویداد را خواهند داشت و آنها برای شرکت در «سفر فناورانه» بورسیه مدرسه داتین می‌شوند که با این حساب، از پرداخت ۹۵ درصد شهریه معاف می‌شوند.

این رویداد حضوری، در سه مرحله برنامه‌ریزی شده که شامل معرفی مسیر شغلی دنیای فناوری‌های دیجیتال و برنامه‌نویسی، شبکه‌سازی با متخصصین، ماجراجویی و شناخت بیشتر خود است. منتخبین رویداد در روز نخست و در افتتاحیه با اهداف رویداد آشنا می‌شوند و آینده بازار کار در فناوری‌های دیجیتال و برنامه‌نویسی برای آنها تشریح خواهد شد. همچنین درباره علم داده و هوش مصنوعی توضیحاتی توسط متخصصان داتینی ارائه می‌شود. بازدید از شرکت داتین و دیگر شرکت‌های هلدینگ فناپ در مشهد و شرکت‌های کارخانه نوآوری از دیگر برنامه‌های بازدیدی این رویداد دو هفته‌ای است. همچنین برگزاری نشست‌های انتقال تجربه و کارگاه‌های آموزشی در حوزه مهارت‌های نرم از دیگر فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این رویداد است.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد تا یکم اسفند ماه و از طریق این لینک، امکان ثبت‌نام دارند.

 

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

آخرین اخبار اتاق خبر داتین
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها