تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

درباره حضور در الکامپ ۲۶ عنوان شد؛

معرفی ویپاد و خدمات آن به بازدیدکنندگان

ویپاد؛ ترابانک بانک پاسارگاد و محصولی از داتین است که با خدمات بانکداری دیجیتال، بیمه‌ای و اعتباری در طبقه همکف سالن خلیج‌فارس نمایشگاه الکامپ ۲۶ حضور پیدا کرده است. به گفته معاون بانکداری نوین شرکت داتین، معرفی ویپاد و خدمات آن (به‌ویژه طرح پشتوانه) از اصلی‌ترین دلایل حضور این مجموعه در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ است. وپیاد در حال حاضر در بیش از ۶ هزار روستا و ۱۲۰۰ شهر کاربر فعال دارد.

ویپاد یک بانک کاملاً دیجیتال است که به‌صورت غیرحضوری کاربران را احراز هویت و برای آنها افتتاح حساب می‌کند. همچنین مشتریان ویپاد می‌توانند بدون وثیقه و ضامن تسهیلات بگیرند.

ارائه یک میلیون و دویست هزار فقره وام

آن‌طور که محمد آجودانی معاون بانکداری نوین شرکت داتین، می‌گوید ویپاد در نمایشگاه الکامپ حاضر شده تا خدماتش را به مشتریان بالقوه که بازدیدکنندگان هستند، معرفی کند: «طرح اعتبار پشتوانه یکی از اصلی‌ترین خدمات ویپاد در نمایشگاه است که مشتریان به‌واسطه آن مشتریان می‌توانند با پشتوانه رتبه اعتباری خود از ۱ تا ۱۵ میلیون تومان وام و اعتبار بگیرند.» او ادامه داد: «کاربران می‌توانند با بازپرداخت به‌موقع وام، ، هر بار سقف اعتبار خود را افزایش دهند.

او به راه پرداخت اعلام کرد: «این طرح از سال ۱۴۰۱ عملیاتی شده است و تا این لحظه بیش از یک میلیون و دویست هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان را به کاربران ارائه داده است.»

آجودانی توضیح داد که تعداد وام به معنای تعداد کاربران نیست و ممکن است برخی کاربران بیش از یکبار از ویپاد وام دریافت کرده باشند.

او با بیان اینکه یکی از اهداف ویپاد حرکت در مسیر فراگیری مالی است، گفت: «قصد داریم با رفع موانع وام‌دهی سنتی فرایند دریافت تسهیلات را تسریع و تسهیل کنیم.»

ویپاد علاوه بر حوزه بانکداری در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و خدمات بیمه‌ای نیز فعالیت می‌کند. به گفته آجودانی ویپاد توسعه این بخش‌ها را هم را در دستور کار خود قرار داده است: «نیازسنجی کاربر و ارائه خدمات جدید در همان راستا، یکی از استراتژی‌های ویپاد است. به همین جهت در آینده نه‌چندان دور نوع جدیدی تسهیلات با مبالغ بیش از ۱۵ میلیون از ویپاد راه‌اندازی خواهد شد. خدمات چک الکترونیک و سفته الکترونیک هم به‌زودی در اختیار کاربران قرار خواهد کرد.»

ضمانت‌نامه سفر یکی دیگر از خدماتی است که به‌زودی ویپاد از آن رونمایی می‌کند. به گفته آجودانی، این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی است که برای سفرهای خود و ویزاهای مرتبط به ضمانت‌نامه نیاز دارند.

 

منبع

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

آخرین اخبار اتاق خبر داتین
آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها