تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

صعود داتین به رتبه ۲۸۶ میان ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی
با صعود ۳۲ پله‌ای،

داتین میان ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی به رتبه ۲۸۶ رسید

صعود داتین به رتبه ۲۸۶ میان ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی

داتین در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-100 که روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه برگزار شد، توانست با ۳۲ پله رشد نسبت به سال گذشته، رتبه ۲۸۶ را بین ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی کسب کند.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی داتین، سازمان مدیریت صنعتی در بیست‌وششمین سال متوالی، شرکت‌های برتر ایران را از نظر میزان فروش معرفی کرده است. در این میان، شرکت داتین توانست با ورود به حوزه‌های کسب‌وکاری متعدد و افزایش میزان فروش خود، جایگاه ۲۸۶ را با رشد ۳۲ پله‌ای در صد شرکت برتر گروه سوم از آن خود کند. همچنین، براساس رتبه‌بندی‌های اعلامی سازمان مدیریت صنعتی داتین در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته رتبه نوزدهم را دارد.

سازمان مدیریت صنعتی هر ساله با ارزیابی شاخص‌هایی مانند رتبه فروش، میزان دارایی، ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، سودآوری و ارزش بازار، شرکت‌های برتر ایران را رتبه‌بندی می‌کند و به اهالی کسب‌وکار کمک می‌‌کند تا نگاه روشن‌تری نسبت به فعالیت شرکت‌ها و وضعیت اقتصادی و مالی آ‌ن‌ها داشته باشند.

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

آخرین اخبار اتاق خبر داتین
آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها