تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

مدیر توسعه سرمایه‌های انسانی داتین، جایزه مدیر منابع انسانی منتخب را دریافت کرد

حامد حسینی‌نژاد، مدیر واحد توسعه سرمایه‌های انسانی داتین، جایزه مدیر منابع انسانی منتخب شرکت‌های بانکی و پرداخت عصر تراکنش را دریافت کرد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی داتین، چهاردهم اسفندماه جایزه عصر تراکنش برگزار شد. در این رویداد، مدیران منتخب شرکت‌های بانکی و پرداخت کشور معرفی شدند و حامد حسینی‌نژاد، مدیر واحد توسعه سرمایه‌های انسانی داتین، به‌دلیل توسعه برند کارفرمایی و مدیریت رشد سریع سرمایه‌های انسانی این شرکت، به‌عنوان مدیر منتخب شرکت‌های بانکی و پرداخت در حوزه منابع انسانی برگزیده شد.

مدیر منابع انسانی جایزه خود در عصر تراکنش را از زهرا میرحسینی، نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت داتین دریافت کرد

او جایزه خود را از زهرا میرحسینی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت داتین دریافت کرد. حسینی‌نژاد در رویداد جایزه عصر تراکنش عنوان کرد: «این انتخاب باعث خوشحالی و افتخار من است‌. خوشحالی دیگر من پررنگ‌تر شدن حوزه منابع انسانی در فضای فین‌تک است. امیدوارم بتوانیم سهمی در رشد این حوزه داشته باشم.» او در ادامه اظهار کرد: «امیدوارم بتوانیم سهم کوچکی در رشد این حوزه و شرایط و فعالیت افراد داشته باشیم.»

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

آخرین اخبار اتاق خبر داتین
آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها