تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق نوآوری و بانک پاسارگاد منعقد شد

صندوق نوآوری و بانک پاسارگاد دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق نوآوری و بانک پاسارگاد منعقد شد

با حضور محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، در عصر یکشنبه ۲۰ اسفند ماه جاری دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق نوآوری و بانک پاسارگاد منعقد شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای گسترش همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک پاسارگاد در جهت کمک به توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور، دو تفاهم‌نامه همکاری با حضور روسای دو نهاد، عصر روز یکشنبه 20 اسفند در محل ساختمان مرکزی بانک منعقد شد.

افزایش تسهیلات بسته رشد تولید دانش‌بنیان از سوی بانک پاسارگاد به 4 هزار میلیارد تومان

براساس تفاهم‌نامه نخست منعقد شده، تسهیلات بسته رشد تولید دانش‌بنیان از سوی بانک پاسارگاد به 4 همت (4 هزار میلیارد تومان) افزایش یافت. در تفاهم‌نامه قبلی این رقم 2 همت (2 هزار میلیارد تومان) بود که این مبلغ به 45 شرکت دانش بنیان معرفی شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت شد.

همکاری بانک پاسارگاد در تضمین انتشار اوراق صکوک نوآوری

در قالب تفاهم‌نامه دوم نیز، بانک پاسارگاد در تضمین انتشار اوراق صکوک نوآوری به شرکت‌های دانش‌بنیان با صندوق نوآوری و شکوفایی همکاری می‌کند. برقراری و توسعه تعاملات فی‌مابین در زمینه ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و تسهیل ضمانت در انتشار اوراق صکوک نوآوری، موضوع این تفاهم‌نامه است.

اتاق خبر صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

آخرین اخبار اتاق خبر صندوق نوآوری و شکوفایی
صندوق نوآوری و شکوفایی حامی شرکت‌های پیشگیری از سرطان شد پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ساختمان کنیا برپا می‌شود شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی سلامت کنیا آغاز سرمایه‌گذاری روی طرح «کتتر انتقال جنین»، برنده قسمت هجدهم مسابقه شکوفا پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تخصصی صنعت برق مشهد برپا می‌شود آمادگی صندوق نوآوری برای ارائه طرح جامع «نظام تامین مالی نوآوری کشور» حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تخصصی کشاورزی شیراز فراخوان پژوهشی با عنوان «تولید نمونه نیمه‌تجاری نیکوتین به عنوان ماده اولیه دارویی در ریشه‌های موئین تنباکو بر پایه فناوری کریسپر» انتشار فراخوان پژوهشی با عنوان «تولید روغن غنی از امگا 3 از سویه‌های جدید آئورانتیوکیتریوم با کمک فناوری‌‌های تکامل تطبیقی و مهندسی متابولیک» فراخوان پژوهشی با عنوان «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)» منتشر شد فراخوان پژوهشی با عنوان «کیت تشخیص مبتنی بر نانوذرات نقره و کربن دات‌های سنتزشده با پروتئین‌های گیاهی برای ارزیابی کیفیت مواد غذایی» شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی چین شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین می‌روند شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به نمایشگاه نفت و گاز روسیه می‌روند صندوق نوآوری و بانک پاسارگاد دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند
آخرین اخبار منتشر شده
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها