تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

انتشار فراخوان پژوهشی با عنوان «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)» با حمایت صندوق نوآوری
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

فراخوان پژوهشی با عنوان «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)» منتشر شد

انتشار فراخوان پژوهشی با عنوان «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)» با حمایت صندوق نوآوری

یکصدوبیست‌ویکمین فراخوان مشارکت در اکتساب فناوری طرح «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک تیم پژوهشی از دانشگاه علوم پزشکی همدان منتشر شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صنایع بسیاری با توسعه فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی دچار تحول شده‌اند که حوزه بهداشت و سلامت هم از این دسته هستند. درحال حاضر رایج‌ترین نقش هوش مصنوعی در پزشکی، پشتیبانی تصمیم‌گیری بالینی و تجزیه و تحلیل تصویربرداری است. ابزارهای پشتیبانی تصمیم بالینی به ارائه‌دهندگان خدمات سلامت کمک می‌کند تا با فراهم کردن دسترسی سریع به اطلاعات، تصمیم‌گیری کنند.

در این طرح پژوهشی، مجری ابتدا به پردازش داده‌ و بررسی انواع مدل هوش مصنوعی تشخیص بیماری دندان مبتنی بر تصویر و سپس با ایجاد مدل هوش مصنوعی به اعتبارسنجی و رفع خطای مدل می‌پردازد تا در نهایت خروجی پژوهش، مدل هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص بیماری‌های دهان و دندان با استفاده از تصاویر OPG با دقت 90% باشد. از جمله بیماری‌های مدنظر برای توسعه مدل می‌توان به RFC، amalgam filling، amalgam and post، Distal Caries اشاره کرد.

اعلام آمادگی برای مشارکت در اکتساب فناوری حاصل از این فراخوان پژوهشی و ارائه درخواست تنها برای شرکت‌ها و شتابدهنده‌های دانش‌بنیان مجاز است. درخواستی که بیشترین تناسب را با الزامات این اکتساب فناوری داشته باشد، انتخاب و به عنوان «مشارکت‌کننده» برای مذاکرات تکمیلی به هسته پژوهشی متقاضی معرفی خواهد شد.

گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه‌حل در این حوزه باید تا روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 پروپوزال و پیشنهادهای خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند و جهت ارتباط با کارگزاری بومرنگ با شماره‌ 02166533864 تماس بگیرند.

فراخوان پژوهشی با عنوان «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)»

اتاق خبر صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

آخرین اخبار اتاق خبر صندوق نوآوری و شکوفایی
صندوق نوآوری و شکوفایی حامی شرکت‌های پیشگیری از سرطان شد پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ساختمان کنیا برپا می‌شود شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی سلامت کنیا آغاز سرمایه‌گذاری روی طرح «کتتر انتقال جنین»، برنده قسمت هجدهم مسابقه شکوفا پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تخصصی صنعت برق مشهد برپا می‌شود آمادگی صندوق نوآوری برای ارائه طرح جامع «نظام تامین مالی نوآوری کشور» حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تخصصی کشاورزی شیراز فراخوان پژوهشی با عنوان «تولید نمونه نیمه‌تجاری نیکوتین به عنوان ماده اولیه دارویی در ریشه‌های موئین تنباکو بر پایه فناوری کریسپر» انتشار فراخوان پژوهشی با عنوان «تولید روغن غنی از امگا 3 از سویه‌های جدید آئورانتیوکیتریوم با کمک فناوری‌‌های تکامل تطبیقی و مهندسی متابولیک» فراخوان پژوهشی با عنوان «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)» منتشر شد فراخوان پژوهشی با عنوان «کیت تشخیص مبتنی بر نانوذرات نقره و کربن دات‌های سنتزشده با پروتئین‌های گیاهی برای ارزیابی کیفیت مواد غذایی» شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی چین شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین می‌روند شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به نمایشگاه نفت و گاز روسیه می‌روند صندوق نوآوری و بانک پاسارگاد دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند
آخرین اخبار منتشر شده
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها