تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
لوگو زرین پال

اتاق خبر زرین‌پال

همراه پرداز زرین

3 نقد و بررسی

عالی

امتیاز 5 از 3 رای

آدرس: تهران، یوسف آباد، کوچه بیستم، پلاک ۶۱، واحد ۲

اخبار (3)
پذیرنده گرامی زرین‌پال با توجه به اطلاعیه جدید بانک مرکزی جهت دریافت اینماد، کلیه دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی موظف هستند جهت جلوگیری از غیرفعال شدن درگاه پرداخت خود، هر چه سریع‌تر جهت درخواست اینماد اقدامات...
منتشرشده در 1401/12/29
مصطفی امیری به مدت یک سال دبیر انجمن فین‌تک ایران شد. به گزارش روابط‌عمومی انجمن فین‌تک ایران در آخرین جلسه هیئت‌مدیره این انجمن که عصر امروز برگزار شد، مصطفی امیری، هم‌بنیان‌گذاز و مدیرعامل زرین‌پال، به‌عنوان...
منتشرشده در 1401/12/28
سرویس ریفاند که به فارسی به ‌معنی برگشت یا استرداد است، همانطور که از نامش پیداست، سرویسی است که برای برگشت وجه مشتری ایجاد شده. به احتمال زیاد تا به حال این تجربه را...
منتشرشده در 1401/11/23
درباره زرین‌پال
درباره مدیران

معرفی زرین پال

زرین پال به عنوان یک درگاه پرداخت اینترنتی، امکانات متنوعی را فراهم می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته آن، مسیردهی هوشمند مشتریان به سریع‌ترین و با بیشترین نرخ تراکنش موفق می‌باشد. این درگاه همچنین به درگاه‌های مختلف و قابل اعتماد شاپرکی همزمان متصل می‌شود، که تعداد تراکنش‌های موفق را افزایش می‌دهد.

این شرکت به عنوان یکی از اوایل استارتاپ‌های فناوری مالی در ایران شناخته می‌شود و بر اساس همین مفهوم به توسعه تجارت الکترونیک در کشور کمک می‌کند. زرین‌پال همچنین تمرکز دارد تا نیازها و چالش‌های کسب‌وکارها را شناسایی کرده و راهکارهای نوآورانه در زمینه پرداخت و خدمات مالی ارائه دهد. هدف اصلی زرین‌پال، افزایش نقش تجارت الکترونیک در اقتصاد ملی است.

علاوه بر این، زرین‌پال سرویس زرین‌کارت را نیز ارائه می‌دهد. زرین‌کارت یک کارت بانکی است که به حساب بانکی متصل می‌شود و امکان کنترل بهتر سرمایه‌های در حال گردش و تسریع فرآیندهای مالی کسب‌وکارها را فراهم می‌کند.

تاریخچه زرین پال

زرین پال به عنوان نخستین ارائه دهنده درگاه پرداخت واسط در ایران، در سال ۱۳۸۹ به فعالیت خود آغاز کرد. امروزه، این شرکت با مجموعه گسترده‌ای از خدمات پیشرفته در زمینه پرداخت الکترونیکی در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. زرین‌پال معتقد به تسهیل کسب‌وکارها است و در طی بیش از ۱۴ سال فعالیت خود، با میلیون‌ها کسب‌وکار از اندازه‌های مختلف همکاری داشته است.

خدمات زرین پال:

  1. سرویس زرین‌کارت: این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که هویت واقعی خریدار و کارت بانکی او را مشخص کنید تا از انطباق میان آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین، تسهیلات تراکنش و کاهش کارمزد نیز از جمله مزایای این سرویس محسوب می‌شود.
  2. سرویس دنگی‌دنگی: این سرویس به شما امکان می‌دهد حساب‌های مالی گروهی را مدیریت کرده و هزینه‌های انفرادی را پرداخت کنید.
  3. سه‌شنبه‌های طلایی: اگر از زرین‌کارت در تسویه حساب خود استفاده کنید و از قابلیت "سه‌شنبه‌های طلایی" بهره‌برداری کنید، انتقال وجه به صورت رایگان و بدون کارمزد انجام می‌شود.
  4. رصد تراکنش‌ها: با این قابلیت، می‌توانید به تمام تراکنش‌های کیف پول دسترسی داشته باشید و تراکنش‌ها را دسته‌بندی و مدیریت کنید.

با توجه به این خدمات و تمرکز بر توسعه تجارت الکترونیک، زرین‌پال نقش مهمی در ارتقاء اقتصاد دیجیتالی ایران ایفا می‌کند.

محصولات زرین پال

  • زرین‌لینک
  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • زرین‌کارت
  • عیان
  • استرداد وجه
  • تسویه پیش از موعد
  • تسهیم فردایی

مشتریان زرین پال

مشتریان زرین پال بیشتر، کسب‌وکارهای آنلاینی هستند که برای ارائه خدمات و محصولات خود نیاز به یک درگاه پرداخت دارند. زرین پال با ایجاد زیرساخت پرداخت ساده و سهل‌الوصول توانسته از بیش از یک میلیون کاربر جذب کند. اما سرویس‌هایی مانند سرویس دنگی دنگی برای افراد مختلف در دسترس است و لزوما برای کسب و کارها نیست. از این رو می‌توان مشتریان زرین پال را به دو گروه تقسیم‌بندی کرد. گروه اول که گروه اصلی بشمار می‌رود کسب‌وکارها هستند و گروه دوم عموم مردم.

مهمترین مشتریان کسب‌وکاری زرین پال عبارتند از:

  • کسب و کارهای اینترنتی
  • ارائه‌دهندگان خدمات رمزارز
  • پلتفرم‌های نمایش فیلم و سریال ( VOD )
  • بازارگاه‌ها( Marketplace )
  • بازی‌سازان
  • سرویس‌دهنده‌ها