تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 22 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

افتخاری دیگر از بانک پاسارگاد؛

تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه بندی 1000 بانک برتر جهان

نشریه بنکر، در رتبه‌بندی 1000 بانک برتر سال2023 جهان، بانک پاسارگاد را به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در این فهرست، در رتبه 205 جهان و 17 خاورمیانه قرار داد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در آخرین رتبه‌بندی هزار بانک برتر جهان توسط نشریه بنکر در سال 2023، این بانک به‌عنوان تنها نماینده کشورمان در لیست برترین بانک‌های جهان موفق به کسب رتبه 17 در میان بانک‌های خاورمیانه گردید.

مقایسه اطلاعات بانک پاسارگاد با بانک اول خاورمیانه (Saudi National Bank) بیانگر این مطلب است که رقم سرمایه لایه یک بانک مزبور تقریبا 4 برابر سرمایه لایه یک و مجموع دارایی‌های آن 3 برابر دارایی‌های بانک پاسارگاد است. با این حال بازده سرمایه بانک پاسارگاد 3 برابر بازده سرمایه بانک مزبور بوده که بیانگر نسبت‌های مناسب سودآوری بانک پاسارگاد در صنعت بانکداری، مدیریت موفق دارایی‌ها و نیز تبدیل سرمایه به سود است.

لازم به ذکر است نشریه بنکر در رتبه‌بندی سالیانه 1000 بانک برتر جهان شاخص‌های مالی کلیدی در بخش ترازنامه و صورت سود‌وزیان را به تفصیل مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد و با درخواست ارائه نسبت‌های مالی اساسی و سایر شاخص‌های مرتبط با تعداد مشتریان در بخش بانکداری خرد و شرکتی، کانال‌های پرداخت و تعداد کارکنان بانک جمع‌بندی دقیقی از وضعیت بانک‌‌های شرکت‌کننده در این رتبه‌بندی به عمل می‌آورد. لازم به توضیح است راستی آزمایی اطلاعات ارائه شده از سوی بانک‌ها از طریق بررسی مجزای گزارش سالانه بانک‌ها توسط نشریه بنکر انجام می‌پذیرد.

گفتنی است در رتبه‌بندی 1000 بانک برتر سال 2023، بانک پاسارگاد جایگاه 205 در میان برترین بانک‌های جهان و در معیارهای بازده سرمایه و بازده دارایی رتبه اول خاورمیانه را نیز کسب کرد.

اتاق خبر بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

آخرین اخبار اتاق خبر بانک پاسارگاد
ساعات کار واحدهای بانک پاسارگاد در روزهای ۱۱ و ۱۵ فروردین‌ ماه اعلام شد «سامانه آنلاین کشف تقلب» بانک پاسارگاد به عنوان نوآوری برتر ایرانی معرفی شد نشان ملی رتبه نخست بانک‌های خصوصی در تأمین سرمایه پروژه‌های زیر بنایی به بانک پاسارگاد رسید بانک پاسارگاد رتبه اول ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را کسب کرد تاسیس ۲۱ کتابخانه؛ مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد در حوزه فرهنگ بانک پارسارگاد از خدمات ویژه خود برای روشن‌دلان رونمایی کرد افزایش ۸۲درصدی درآمد بانک پاسارگاد در شهریور ۱۴۰۲ توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور از مسیر تحول دیجیتالی بانک‌ها پرچم ایران در بین 1000 بانک برتر جهان توسط بانک پاسارگاد با افتخار به اهتزاز درآمد رونمایی از «چک امن دیجیتال» بانک پاسارگاد تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه بندی 1000 بانک برتر جهان کسب رتبه 205 در بین 1000 بانک برتر جهان با صعود 115 پله‌ای بانک پاسارگاد پرداخت تسهیلات با سود ۶ تا ۲۳درصدی به صاحبان کارت‌خوان اعطای تسهیلات به دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پاسارگاد مجامع عمومی عادی سالیانه بانک‌پاسارگاد برگزار شد
آخرین اخبار منتشر شده
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها