تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

تاسیس کتابخانه، مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد

تاسیس ۲۱ کتابخانه؛ مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد در حوزه فرهنگ

تاسیس کتابخانه، مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف توسعه «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» و داشتن نگاهی همه‌جانبه به این موضوع، سعی کرده تمامی فعالیت‌های خود را در راستای تحقق منافع عمومی و خلق ارزش مشترک سامان‌دهی کند. توسعه فرهنگی که از جمله نمودهای عملی آن ساخت فضاهای فرهنگی مانند کتابخانه است نیز به‌عنوان یکی از ارکان اصلی این تفکر از سوی مدیران بانک پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش تریبون‌‌نیوز، به نقل از روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، ساخت کتابخانه به عنوان گنجينه‌ای از دانش‌های گوناگون و مكانی برای انجام تحقيقاتی كه محققين در آن به مطالعات علمی و بررسی دانش موجود می‌پردازند، دارای اهمیت بسزایی است؛ دانش موجود در کتابخانه‌ها پایه و اساس توسعه نسل‌ها را با انتقال تجربیات و افزایش سطح آگاهی فراهم می‌کند.

كشور ما با وجود غنای فرهنگی و داشتن سابقه بسيار طولانی تمدن اسلامی، متأسفانه از نظر ميزان مطالعه در سطح پاييني قرار دارد و اين در صورتی است كه امروزه يكی از شاخص‌های رشد ملي در هر كشوري توسعه كتاب و كتابخواني است. بنابراين مطالعه و پژوهش صرفا پيشه ژرف‌انديشان، عالمان و اساتيد نيست و همه اقشار به‌ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان باید به ‌عنوان بخشی از زندگی روزانه خود برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند. توجه به مطالعه و فرهنگ آن در تکامل فردی و اجتماعی افراد جامعه نقشی بسزایی دارد و سرانه مطالعه، دوستی با کتاب و میزان تولید و مصرف کالاهای فرهنگی، از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی در جوامع محسوب می‌شود.

بانک پاسارگاد با درک این نیاز و اتکا به فرهنگ غنی پاسارگادی که مسئولیت‌های اجتماعی را به‌‌عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت‌های این بانک تبدیل کرده‌ است، همواره به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و توسعه فضاهای فرهنگی از جمله کتابخانه‌ها اهتمام ورزیده و اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده است.
از جمله اقدامات سازنده این بانک در بخش توسعه کتابخانه‌های کشور می‌توان به ساخت 21 باب کتابخانه در استان‌های مختلفی از جمله اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس اشاره کرد که تداوم نیز دارد. مجموعه این اقدامات باعث شده است تا مدیرعامل بانک پاسارگاد چندین بار توسط نهاد کتابخانه‌های کشور به‌عنوان خیر نمونه کشوری معرفی و از ایشان تقدیر به‌عمل آید.

اتاق خبر بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

آخرین اخبار اتاق خبر بانک پاسارگاد
ساعات کار واحدهای بانک پاسارگاد در روزهای ۱۱ و ۱۵ فروردین‌ ماه اعلام شد «سامانه آنلاین کشف تقلب» بانک پاسارگاد به عنوان نوآوری برتر ایرانی معرفی شد نشان ملی رتبه نخست بانک‌های خصوصی در تأمین سرمایه پروژه‌های زیر بنایی به بانک پاسارگاد رسید بانک پاسارگاد رتبه اول ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را کسب کرد تاسیس ۲۱ کتابخانه؛ مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد در حوزه فرهنگ بانک پارسارگاد از خدمات ویژه خود برای روشن‌دلان رونمایی کرد افزایش ۸۲درصدی درآمد بانک پاسارگاد در شهریور ۱۴۰۲ توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور از مسیر تحول دیجیتالی بانک‌ها پرچم ایران در بین 1000 بانک برتر جهان توسط بانک پاسارگاد با افتخار به اهتزاز درآمد رونمایی از «چک امن دیجیتال» بانک پاسارگاد تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه بندی 1000 بانک برتر جهان کسب رتبه 205 در بین 1000 بانک برتر جهان با صعود 115 پله‌ای بانک پاسارگاد پرداخت تسهیلات با سود ۶ تا ۲۳درصدی به صاحبان کارت‌خوان اعطای تسهیلات به دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پاسارگاد مجامع عمومی عادی سالیانه بانک‌پاسارگاد برگزار شد
آخرین اخبار منتشر شده
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها