تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بانک پارسیان

سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان رونمایی شد؛

صدور کارت اعتباری ۳۰۰ میلیون‌تومانی در سامانه ستاپ

سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان (ستاپ) امروز در محل ساختمان مرکزی این بانک با حضور کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره این بانک رونمایی شد. تمرکز این سامانه در حال حاضر صدور کارت اعتباری تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به مشتریان حقیقی است.

سامانه ستاپ باهدف غیرحضوری کردن و کاهش مراجعه مشتریان به شعب جهت دریافت تسهیلات خرد در بانک پارسیان راه‌اندازی شده و در حال حاضر تمرکز آن بر صدور کارت اعتباری است.

مشتریان در این سامانه می‌توانند مراحل پیشرفت کار را مشاهده و در صورت احراز شرایط، درخواست محصول کارت اعتباری را به‌صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند. همچنین، در یان سامانه عملیات ثبت درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک موردنیاز و انجام استعلام‌های مربوطه به‌صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود.

پس از تأیید درخواست، با یکبار مراجعه مشتری به شعله انتخاب شده جهت احراز هویت و امضا قراردادها، کارت اعتباری به مشتری تحویل داده می‌شود.

ویژگی‌های سامانه ستاپ

از ویژگی‌های سامانه ستاپ می‌توان به اطلاع از شرایط عمومی تسهیلات، هزینه‌ها و کارمزدهای مرتبط و مدارک موردنیاز، ثبت غیرحضوری درخواست کارت اعتباری، بارگذاری مدارک توسط مشتری، فراخوانی اطلاعات مشتری در فرم مربوطه و تکمیل سیستمی فرم‌ها، اخذ استعلام‌های خودکار و امکان مشاهده پاسخ استعلام‌ها توسط مشتری، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات به‌صورت خودکار، امکان رهگیری وضعیت درخواست در هر لحظه برای مشتری و پیام‌رسانی به مشتری برای انجام اقدامات در هر مرحله اشاره کرد.

در مراسم رونمایی از سامانه ستاپ، عادل برجیسیان، مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان با بیان اینکه اشخاص حقیقی مشتریان هدف استفاده‌کننده از سامانه ستاپ هستند، گفت: «متقاضیان تسهیلات از سامانه ستاپ می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال کارت اعتباری دریافت کنند.»

او در ادامه از ثبت بیش از ۵۰۰ درخواست به‌منظور تست سامانه ستاپ خبر داد و گفت: «همچنین در سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان بیش از ۱۰۰۰ درخواست پردازش شده است.»

طبق گفته مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان، مشتریان حقیقی بانک پارسیان می‌توانند انتقادات و شکایت‌های خود از سامانه ستاپ را به شماره تماس ۸۱۱۵۱۰۰۰ اعلام کنند.

 

منبع

اتاق خبر بانک پارسیان

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها