تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 22 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ابر آروان

نویان ابر آروان (سهامی خاص)

درآمد از ویدیو ابر آروان
امکان جدید ابرآروان

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

درآمد از ویدیو ابر آروان

پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform) برای تسهیل کسب درآمد از طریق تبلیغات، امکان همکاری مشتریان خود با آژانس‌های تبلیغاتی را فراهم کرد.

مشتریان سرویس VOD پلتفرم ویدیو ابرآروان می‌توانند با فعال کردن تبلیغات از طریق همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی، بدون نیاز به بارگذاری تبلیغ و کانفیگ کردن آن، کسب درآمد کنند.

کافی‌ است مشتریان در زمان فعال‌سازی تبلیغات آژانس‌های تبلیغاتی، دسته‌بندی محتوای تبلیغی را برای پخش در ابتدای ویدیوهای خود انتخاب کنند.

هم‌چنین این امکان برای مشتریان وجود دارد تا از تعداد کلیک و میزان تعامل (Impression) تبلیغ هر کانال ویدیو گزارش دریافت کنند.

این امکان جدید در کنار سرویس تبلیغات ابر آروان که از گذشته در اختیار مشتریان بود باعث می‌شود تعداد بیش‌تری از مشتریان بتوانند از پخش تبلیغات در ویدیوهای خود درآمد کسب کنند.

نیاز نداشتن به عقد قرارداد از سوی مشتریان برای پخش محتوای تبلیغاتی بر بستر پلتفرم ویدیو ابر آروان، مزیت دیگر تبلیغات با همکاری آژانس‌های تبلیغاتی است که درآمدزایی را آسان کرده می‌کند.

اطلاعات بیشتر را از طریق این لینک دریافت کنید

اتاق خبر ابر آروان

نویان ابر آروان (سهامی خاص)

آخرین اخبار منتشر شده
اهمیت ویژه صنایع خلاق در گسترش تعاملات فرهنگی در مقیاس بین‌المللی افتتاح مرکز پردازش شاپ ام‌آی‌تی در تهران بازگشت به هنر تاریخی زیستن در بحران و قرار در بی‌قراری؛ ناجی ایران امروز پرو لباس با هوش مصنوعی، راه‌حلی برای خرید آسان پوشاک در اینترنت افزایش سهم صنایع خلاق در اقتصاد با رویداد مانوین  ۱۰ شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان در اینوتکس ۲۰۲۴ گذر از رویای تک‌شاخ به واقعیت غزال فناوری با برنامه بنیان‌گذار موثر ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال یک میلیارد دلار قرارداد بین وزارت نفت و دانش‌بنیان‌ها منعقد شد قشم یک جزیره نو آور و فناور است اولین شهرک نوآور و هوشمند شیلات و گلخانه‌ای در اینوتکس ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد اولین رویداد ملی آداک معرفی شد تفاهم‌نامه صندوق توسعه فناوری‌های نوین و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ آهن مرکزی دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها