تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر انجمن تجارت الکترونیک تهران

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با اینترنت طبقاتی

انجمن تجارت الکترونیکی با هرگونه اولویت‌بندی در دسترسی به اینترنت مخالفت کرد. این انجمن با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است این طرح مشکلی بر مشکلات پیشین اضافه خواهد کرد.

در اطلاعیه انجمن تجارت الکترونیکی آمده است: «این انجمن دسترسی به اینترنت باکیفیت و بدون محدودیت را از حقوق اولیه‌ شهروندی می‌داند و بر این باور است، شکل و کیفیت اینترنت مورد نیاز کسب‌وکارها و فعالان فضای فناوری، تفاوتی با عامه‌ مردم ندارد. لذا اتخاذ این راهبرد را غیرمنطقی، غیراخلاقی و بی‌ثمر می‌داند.»

این انجمن تاکید کرده است پیش‌برد طرح‌هایی از این دست، بیش از گذشته شکاف‌های اجتماعی را تعمیق می‌بخشد و موجب تشدید نارضایتی‌های عمومی می‌‌شود.

در این بیانیه آمده است: «با گذشت سه ماه از آغاز اعمال محدودیت‌های بی‌سابقه بر اینترنت و تنگ‌تر شدن دسترسی عامه‌ کاربران به آن، به‌ جای حل مساله و رفع مشکلات بی‌شماری که بر اساس این تصمیم اشتباه حادث شده، اخبار ضد و نقیضی از تعریف طرحی موسوم به «اینترنت طبقاتی» به گوش می‌رسد.»

انجمن تجارت الکترونیکی معتقد است «عادی‌سازی» اینترنت طبقاتی و القای آن به‌ عنوان شیوه‌ای برای مدیریت اینترنت، به زیان تمام اجزای فعال اکوسیستم است و حاصلی جز تضعیف این صنعت در بلندمدت نخواهد داشت.

اتاق خبر انجمن تجارت الکترونیک تهران

آخرین اخبار منتشر شده
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود ۱۶ کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث حضور دارند اثرات وضعیت اجتماعی کشور بر نرخ سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری حوزه معدن
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها