تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

اتاق خبر اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کسب و کارهای مجازی:

دیوار و شیپور روند فنی احراز آگهی را پیاده‌سازی می‌کنند

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی خبر از بررسی وضعیت دو پلتفرم دیوار و شیپور و آمادگی این دو پلتفرم برای پیاده‌سازی روند فنی احراز آگهی داد.

رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی طی نامه‌ای به رئیس اتاق اصناف با انتقاد از انتشار خبر نامه تعلیق دو کسب و کار شیپور و دیوار اعلام کرده است: مراحل اقدامات اجرایی دو پلتفرم مجددا مورد پیگیری این اتحادیه قرار گرفته و هر دو در حال اتصال و پیاده‌سازی روند فنی احراز آگهی هستند و این اقدام در زمان کوتاهی عملیاتی خواهد شد.

معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت هفته گذشته طی نامه‌ای به اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از این اتحادیه خواسته بود با توجه به اقدامات انجام نشده از سوی دو پلتفرم دیوار و شیپور مجوز فعالیت این دو پلتفرم را به حالت تعلیق درآورد. این نامه مورد انتقاد بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفت.

حال مینا مهرنوش، رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی طی نامه‌ای به مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف اعلام کرده است در چند مرحله کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای فضای مجازی وزات صمت با مدیران دیوار و شیپور جلسه گذاشته‌اند و موضوع از طریق کمیته چندین مرتبه به صورت کتبی و اخطار نیز پیگری شده است و نامه اخیر مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت به اتحادیه مبنی بر پیگیری مصوبات کمیته بوده‌است و جنبه اخطار اداری برای تسریع در اتصال پلتفرم‌ها به ماخذ احراز املاک بوده است.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات نیز پنج‌شنبه در صفحه ویراستی خود خبر از «حل موضوع» برخورد با دو پلتفرم دیوار و شیپور داده بود. رضا باقری‌اصل در اکانت ویراستی خود نوشت: «طبق مصوبه دولت و بخشنامه معاونت حقوقی، درخواست برخورد یا تعلیق سکوهای کشور توسط دستگاه‌های قوه مجریه باید به تصویب کمیته‌ای که در مصوبه آمده برسد که در این مورد این‌چنین نشده و ضمناً مشکل تایید مالکیت ملک را با همکاری وزارت راه، صمت و کارگروه تعامل‌پذیری حل خواهیم کرد.»

او در این نامه از منتشر کنندگان این نامه را موج سوار و مغرض خوانده و نسبت به کسانی نیز که از این نامه انتقاد کرده‌ و واکنش نشان داده‌اند نیز انتقاد کرده‌است.

 

منبع

اتاق خبر اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

آخرین اخبار منتشر شده
شرط اساسی برای فروش سهام استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال است  تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها