تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

بوت کمپ داتین

برگزاری بوت کمپ آموزشی Administration مدرسه داتین در روزهای آغازین 1402

بوت کمپ داتین

بوت کمپ آموزشی دوره Administration  مدرسه داتین از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های فناوری اطلاعات و دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی داتین، این شرکت از سال‌های گذشته و با راه‌اندازی مدرسه داتین، امکانی را فراهم کرده تا دانشجویان و افراد مستعدی که برای ورود به دنیای حرفه‌ای کار تجربه کمی دارند، بتوانند با صنعت بانکداری و پرداخت آشنا و برای حضوری توانمند در بازار کار حرفه‌ای، آماده شوند.

حالا مدرسه داتین قصد دارد پس از برگزاری بوت‌کمپ آموزشی امنیت، در روزهای ابتدایی سال 1402 نیز بوت‌کمپ آموزشی دوره Administration را برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های حوزه‌ فناوری اطلاعات و دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته‌ها برگزار کند. مفاهیم مدیریت سیستم‌­ها، مفاهیم شبکه، معماری سیستم‌های کامپیوتری و نحوه کار آنها، مفاهیم پایه‌ای سیستم‌­ها، اصول برنامه‌نویسی و نحوه کار سیستم عامل و پایگاه­‌های داده از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

ثبت‌نام این بوت‌کمپ آموزشی از ۷ تا ۲۰ فرودین ماه و از طریق ایمیل مدرسه داتین به آدرس school@dotin.ir خواهد بود. رزومه‌های متقاضیان این بوت‌کمپ، در دو مرحله غربال می‌شود؛ نخست توسط کارشناسان واحد توسعه سرمایه‌های انسانی داتین و در مرحله دوم توسط تیم فنی تا مهارت‌ها و توانمندی‌های افراد محرز شود. برگزاری این بوت کمپ برای ۲۰ نفر برنامه‌ریزی شده و کسانی که بتوانند در این دو مرحله، ارزیابی موفقی را پشت سر بگذارند، یک ایمیل پذیرش ارسال می‌شود.

بوت‌کمپ آموزشی دوره Administration با تدریس سهیل‌ کیا، کارشناس ارشد عملیات پایگاه داده داتین از دوم اردیبهشت 1402 آغاز و به مدت دو ماه به‌صورت رایگان ادامه خواهد داشت. جلسات آموزش دو روز در هفته شامل یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9:30 تا 11 برگزار می‌شود و دو جلسه اول آن حضوری و سایر جلسات به‌صورت خودآموز خواهند بود.

درنهایت، کسانی که بتوانند دوره Administration را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند و جذب تیم‌های داتینی می‌شوند.

 

 

منبع

اتاق خبر داتین

شرکت نرم‌افزارى داتیس آرین قشم

آخرین اخبار اتاق خبر داتین
آخرین اخبار منتشر شده
تمرکز سنگ آهن مرکزی، آموزش و سرمایه‌گذاری در نوآوری و هوشمندسازی است نگاه میان‌‌رشته‌ای به کارآفرینی در کتاب کارخانه کسب‌وکار الکامپ در مدار بی‌نظمی قرار گرفته است رونمایی از نقشه راه توسعه صادرات و پلتفرم تخصصی صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی ایران اهمیت پذیرش استانداردهای متقابل در حوزه گمرک و لجستیک تغییرات و محصولات جدید استارتاپ مانی معرفی شد فناوری خلق رویا، فناوری تولید فرهنگ است جهان امروز، محروم از کیمیاگری و شاعری ایرانی است تفاهم‌نامه همکاری اسنوا ونچرز و شرکت فناوری‌های پیشرفته آسیا تفاهم‌نامه همکاری اسنوا ونچرز و هوشمند اول برنای اصفهان نمونه ایده‌آل حکمرانی در حوزه اقتصاد دیجیتال تفاهم‌نامه همکاری اسنوا ونچرز و شرکت توسعه فناوری و نوآوری شریف تفاهم‌‌نامه همکاری اسنوا ونچرز با مرکز نوآوری درخت آبی مشارکت شناسا و کیسون و تریگ‌آپ در بیلدزآپ افزایش همکاری‌های فناورانه ایران و آفریقای جنوبی در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها