تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
دیجی‌پی

اتاق خبر دیجی پی

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان

87 نقد و بررسی

خوب

امتیاز 3.53 از 87 رای

تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار صبا غربی، پلاک 2، طبقه 3

اخبار (16)
سومین گزارش دیجی‌پی درباره کمیت و کیفیت فعالیت‌های سالانه منتشر شد. طبق این گزارش، دیجی‌پی معادل 2.2 هزار میلیارد تومان وام خرد و 1000 میلیارد تومان اعتبار در قالب BNPL پرداخت کرده است. جایگاه صنعت...
منتشرشده در 1402/01/06
سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت دو مفهوم درهم‌تنیده‌اند که در عصر تورمی حاضر بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده‌اند. سرمایه‌گذاری و بازدهی دارای ابعاد متفاوتی است که بخشی از آن به تمکن مالی و ریسک‌پذیری و...
منتشرشده در 1401/12/20
با همکاری دو مجموعه «دیجی‌پی» و «اتاقک»، از این پس اعتبار دیجی‌پی، برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سراسر کشور نیز قابل استفاده است. به این ترتیب بخشی از هزینه‌های سفر برای کاربران به صورت اقساطی...
منتشرشده در 1401/12/18
سرویس جدید دیجی‌پی
دیجی‌پی، تضمین با سفته الکترونیکی به‌جای چک صیادی را هم فراهم کرده تا متقاضیان دریافت وام ۳۰میلیونی برای خرید از دیجی‌کالا که چک صیادی به نام خودشان ندارند، از این به بعد می‌توانند به‌جای چک،...
منتشرشده در 1401/11/18
بانک صادرات هم به بانک‌های مبدا دیجی‌پی اضافه شد
بانک صادرات ایران که تابه‌حال تنها روی یک اپلیکیشن، به‌عنوان مبدا کارت‌به‌کارت وجود داشته است، به بانک‌های مبدا در اپ دیجی‌پی هم اضافه شد. دیجی‌پی با پشتیبانی از ۲۶ کارت بانکی مبدا، یکی از کامل‌ترین...
منتشرشده در 1401/11/05
دیجی پی در تابستان ۹۷ با هدف ورود به صنعت فناوری‌های مالی، با سرمایه‌گذاری کامل دیجی‌ کالا فعالیت خود را آغاز کرد. این سرویس دیجی پی یکی از سرویس‌هایی است که در زمینه پرداخت آنلاین...
منتشرشده در 1401/10/22
از 2 صفحه 1 2
درباره دیجی پی
درباره مدیران

تاریخچه و پیشینه دیجی پی

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان، با نام تجاری دیجی‌پی، تحت مجوز پرداخت‌یاری، با هدف ارتقاء تجربه پرداخت آنلاین، فعالیت می‌نماید. این شرکت با سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، به طور رسمی به تشکیلات گروه دیجی‌کالا پیوست و در اسفند ۱۳۹۷ اولین نسخه اپلیکیشن خود را به بازار معرفی کرد.

معرفی و آشنایی با دیجی پی

دیجی‌پی، یک اپلیکیشن پرداخت محبوب در ایران است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی انواع تراکنش‌های مالی را انجام دهید. این اپلیکیشن با توجه به اهمیت بحران‌های مالی و نیازهای مالی افراد در زندگی روزمره، به عنوان یکی از بهترین ابزارهای پرداخت انلاین در ایران شناخته می‌شود. دیجی‌پی یک محصول فین‌تک از گروه دیجی‌کالا است و امکان خرید قسطی را هم برای کاربران این پلتفرم ایجاد کرده است.

محصولات و خدمات دیجی پی

  1. خرید اینترنتی و آنلاین: دیجی‌پی به عنوان یکی از راه‌های اصلی پرداخت در فروشگاه‌های آنلاین ایرانی و حتی خارجی شناخته می‌شود. شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی از طریق این اپلیکیشن سفارش دهید و پرداخت کنید.
  2. پرداخت در فروشگاه‌های فیزیکی: دیجی‌پی امکان پرداخت در فروشگاه‌ها و مغازه‌های معتبر را نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این امکان استفاده کنید تا بدون نیاز به پول نقد، خریدهای خود را انجام دهید.
  3. انتقال وجه به دیگر کاربران: دیجی‌پی به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با سرعت وجه به دوستان و خانواده‌تان انتقال دهید. این امکان به خصوص در مواقع اضطراری و برای انجام تراکنش‌های شخصی بسیار مفید است.
  4. پشتیبانی از کارت‌های بانکی: دیجی‌پی از تمامی کارت‌های بانکی معتبر در ایران پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید از کارت بانکی خود برای انجام تراکنش‌ها استفاده کنید.
  5. امنیت بالا: دیجی‌پی از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات و تراکنش‌های شما استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پول و اطلاعات شما در امان باشند.
  6. پشتیبانی مشتریان: دیجی‌پی تیم پشتیبانی مشتری حرفه‌ای واجد شرایطی دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوالی، به شما کمک می‌کند.

مشتریان دیجی‌پی

به طور کلی مشتریان دیجی‌پی شامل کسب‌وکارهایی هستند که نیاز به درگاه پرداخت آنلاین دارند. درواقع مدل اصلی دیجی‌پی مدل B2B  است و دیجی پی با ایجاد زیرساخت پرداخت آنلاین به کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی امکان دریافت وجه از مشتریان را می‌دهد.

محصولات و خدمات دیجی‌پی

در کنار این مدل خدمات برنامه دیجی‌پی شامل خرید شارژ، بسته‌های اینترنت، پرداخت قبوض و سرویس وام‌دهی هم از جز محصولات دیجی‌پی به حساب می‌آید.

دیجی‌پی به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت ایرانی محبوب و معتبر، به بهبود کیفیت زندگی ارتباطی افراد و تسهیل در انجام تراکنش‌های مالی برای همه ایرانیان کمک می‌کند. این اپلیکیشن را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ابزارهای پرداخت الکترونیکی در ایران دانست که در دنیای دیجیتال و اقتصاد امروزی حضور قابل توجهی دارد.

لینک دانلود دیجی‌پی

دانلود دیجی‌پی از گوگل‌پلی

دانلود دیجی‌پی از کافه بازار

وب اپلیکیشن دیجی‌پی برای تمام سیستم‌عامل‌ها